Sindbad Aquapark

• aart bos

steven,

je mail heb ik afgegeven bij de receptie. ze hebben me verteld dat het in orde komt.

mailadres sindbad: info@sindbad-club.com

tot gauw,

marianne&aart

• steven

(tu)(tu)(tu)

Er is een redelijke kans dat we wat ruimte over houden in onze koffers, geen orange t-shirts, zonnebrillen, hoeden, leeuwenstaarten en toeters enz:(

Maar iemand heeft ooit eens gezegd, elk nadeel heb z'n voordeel. Er kunnen NOG meer boodschappen mee! Als je naast je boodschappenlijsten nog andere dingen nodig hebt, laat het maar weten!

Uiteraard kijken we liever naar orange in de halve en finale in het orange café!

Nog maar 13 nachtjes B)

• aart bos

hier plotseling tekort aan pindakaas, alle winkels afgezocht: niks te vinden. best belangrijk voor satesaus. “as 't effe kan”. moet wel in de koffer, is smeerbaar dus kan worden afgepakt bij de schipholsecurity.

belangrijkste echter. neem heel veel toeristen mee!!!

• steven

Oke Aart,

Toegevoegd, nog een bepaald merk, hoeveel?

Op je eigen forum staat ook drop, welke smaak?

Misschien kun je aangeven waar je het meest om verlegen zit, we hebben een heel koffer voor jou om in te pakken!

Gr Steven

• agnes

Haha Steven, hoe krijg je het voor elkaar, lukt mij nooit om een koffer over te houden.

Heel veel liga voor Duyna, weegt lekker weinig.

• steven

Hai Aggie,

Het scheelt, wij zijn met zn vieren, kinderen hebben niet veel nodig. En 1 ding is zeker, we hebben geen

Winterkleding nodig!

• agnes

Hai Steven.

Ja, dat dacht ik al. Kleding van de kids neemt niet zoveel plaats in en hebben niet zoveel als ons nodig. Zit toch iedere keer weer te dubben van wat wel en niet, hahaha.

Jullie kunnen ook lekker aftellen, nog wel een paar daagjes eerder dan je gedacht had.

Have Fun.

• steven

Voor jullie nog maar 6 daagjes Aggie !

Alleen jammer dat jullie naar het verkeerde land gaan, kun je niet ff omboeken?

Die paar graadjes warmer maakt ook niet uit! :D

• agnes

Het is wel Arika, hahaha.

Maar Egypte blijft voor ons de NUMMER 1 in de wintermaanden.

• aart bos

voor steven: goedkoop huismerk is ok. wat liga voor dunya is ook heel fijn en een beetje laurierdrop voor marianne. we kijken al kwijlend naar jullie uit.

voor agnes: OVERLOPERT. we benne zeldzaam boos op je en overwegen ULFT voortaan te boycotten. na langdurig consult bij onze vaste psychiater/therapeut is de boosheid gelukkig weg en verheugen wij ons erop jullie weer te ontmoeten. ik heb in tunesie nagevraagd en er is een leuke 5-daagse excursie naar hurghada te boeken. zou ik doen. heb heel fijne vakantie en doe de groeten aan kokkie-ulft