Speciale Koningsdag aanbieding!

  • Peter Overeem

    Naar aanleiding van een vraag van iemand op het forum en de aanbieding die de Egyptische regering heeft gedaan, ook van Voodoo Divers een mooie aanbieding speciaal voor Koningsdag.

    Alle duik en snorkeltrips die nu nog geboekt worden voor de 25e April aan boord van onze prachtige boot zullen 25% korting krijgen.

    (Aanbieding is voor nieuwe reserveringen en deze moeten voor 12 uur 's middags op 24 April binnen zijn, boekingen moeten gedaan worden via telefoon of email, dus niet via dit forum)

    Na deze dag wacht iedereen ook nog een mooie verassing!

    Telefoon: +201223345766

    email: center@voodoodivers.com

    Groetjes,

    Peter Overeem

    Voodoo Divers

  • daharss@gmail.com

    Dag Peter,een goed en mooi initiatief van je. Misschien volgen er meer Hollanders met hun toko in Hurghada je. Van en met elkaar moeten we het toch maar hebben. Succes en een prettige Koningsdag. Groet Daharss.

  • TOM van Straalen

    Hallo Peter,

    Hartstikke goed initiatief. Ik duik niet, dus voor mij niet besteed, maar ik ben benieuwd hoeveel nieuwe aanmeldingen je krijgt.

    Nou…. De hollandse kroegen nog.

    Ik ben begonnen om te vragen wat er te doen is in Hurghada op Koningsdag ( nacht). Maar de nedelandse horeca zwijgt.

    Zou het toch komen omdat Beatrix weg is en we zo gewend zijn aan een koninginnedag.

    Nou……ik denk dat ik mij maar laat verassen en de Nederlandse horeca gelegenheden die dag afloopt.

    Groet Tom

  • Peter Overeem

    Ik heb net Aart even gezellig op bezoek gehad, hij heeft wat problemen met inloggen op startpagina, maar het lijkt nu opgelost. Vanavond verwacht hij te laten weten waar “het feest” is :-)

  • TOM van Straalen

    Oke. Ik vond het al niets voor Aart om niet te reageren.

    Ben benieuwd WAAR het echte koningsfeest nu plaats vindt

  • daharss@gmail.com

    Dag ,als Aart het goede voorbeeld van Peter,Mimi en de Egyptische overheid volgt,komt hij ook met een mooie korting. bijv.2 halen is 1 betalen. Ik hou van frikadel. Groet Daharss.

  • TOM van Straalen

    Hallo daharss,

    Even serieus….. De Nederlandse ondernemers, die in Hurghada van de toeristen moeten leven hebben het al zwaar genoeg.ik vind op Koningsdag een toeslag van 10 procent eerder op zijn plaats. Ze zorgen dan voor een stukkie muziek en hebben misschien weer eens een goede dag qua omzet.

    Groet Tom

    P.s. Wie ben jij eigenlijk ,of is dat GEHEIM.

  • daharss@gmail.com

    Dag Tom,ik ben serieus hoor. Altijd. Dus ook hier. Ik ben Daharss. Een man en ik ben meerdere keren in Egypte geweest,waaronder Hurghada. Ik ben een liefhebber van de kunst en cultuur daar,maar ook van zon,zee en strand,het weer,de sfeer en het eten. Nederlandse toeristen willen altijd zo goedkoop mogelijk op vakantie gaan en zijn. Dus als onze ondernemers de prijzen gaan verhogen of 1 malig een toeslag van 10% er boven op gaan doen dan zien Peter en Aart helemaal niemand. Het lijkt mij juist beter om op Koningsdag met een vorstelijke korting te gaan werken. Ik duf er een broodje frikandel met pils met jou om te verwedden dat het meer omzet te weeg brengt. Zeker zoals Peter het nu heeft aangepakt. Professionele promotie. Een goede tekst met een leuke foto. Let op: Aart zal spoedig volgen.

    Maar goed jij bent natuurlijk vrij om onze jongens en meisjes ondernemers een flinke fooi te geven. Die zullen zij zeker niet afslaan. Ook jij een prettige Koningsdag. Groet Daharss.

  • suzanne

    Ik ben het wel met Tom eens. Aart en Peter voorzien ons hier al gratis van advies en tips. Aart is altijd bereid om in Hurghada problemen voor de toeristen op te lossen. Gratis en voor niets. Dat ze graag willen dat wij daar iets gebruiken is toch normaal. Het zijn wel zakenmensen die veel goeds doen. Petje af voor Aart en Peter. Groetjes Suzanne. Ps afdingen doe je maar ter plaatse.

  • daharss@gmail.com

    Beste Suzanne,natuurlijk mag jij het met Tom eens zijn. Maar daar gaat het niet om. Ook ik draag onze jongens en meisjes ondernemers een goed hart toe en vooral een portemonnaie waar ze redelijk mee rond kunnen komen. Zoals je bij Peter hebt kunt lezen,moet hij het ook van nieuwe klanten hebben. De vaste klanten weten Aart en Peter toch wel te vinden.Vandaar zijn initiatief in navolging van de Egyptische overheid,Mimi en er zullen er nog wel een paar zijn. Gewoon om onze Koningsdag wat aantrekkelijke te maken voor de nieuwkomers.De Hollandse toeristen moeten weer komen! Ook jij een prettige Koningsdag. Groet Daharss.