Speciale Koningsdag aanbieding!

  • suzanne

    Dank je. Jij ook. Maar ik mag werken met koningsdag dus geen feest voor mij.

    Gr. Suzanne

  • Peter Overeem

    Jammer, maar nog geen aanmelding gehad op deze aanbieding, jullie habben nog 30 minuten, dan sluit deze actie!

    Morgen vertrekt onze boot met 11 duikers/snorkelaars zoals het er nu uit ziet. Wil je nog mee, stuur me dan NU een mail op center@voodoodivers.com we hebben ruimte voor 30 mensen aan boord.

    Vandaag hebben we 19 personen aan boord, meest duikers en een paar snorkelaars, daarvan zijn er 13 terugkerende gasten, 2 hebben zich vooraf opgegeven, en 4 zijn binnen komen lopen.

    Even voor Daharss, dit toont toch weer aan dat startpagina echt niet de plaats is waar mijn klanten weg komen, met het meerendeel heb ik al maanden vooraf contact waardoor ik dingen goed kan regelen voor ze en we ook rekening kunnen houden met individuele wensen.

    Maar natuurlijk, niet geschoten is altijd mis :-)

    Groetjes, Peter

  • daharss@gmail.com

    Dag Peter,inderdaad: niet geschoten,is altijd mis. Vanuit die gedachte al goed dat je mijn idee ter hand hebt genomen. Weliswaar geen orgineel idee van mij,maar toch de moeite waard om te proberen. Je had er ook niets mee kunnen doen.

    Misschien een suggestie om met Aart en de andere Hollandse jongens en meisjes ondernemers jullie kortingen het gehele jaar door te geven. Structureel dus. Wij kunnen er hier in Nederland dan goed aan wennen en ons dan met jullie goed voorbereiden op al het moois en lekkers wat jullie ons te bieden hebben.

    Binnenkort is het waarschijnlijk elke dag Sisi presidentsdag. Zet daar maar gerust elke dag Koningsdag Willy naast. Succes, plezier en groet Daharss.

  • Peter Overeem

    Aangezien er in totaal 0 personen gereageerd hebben op de speciale koningsdag aanbieding is Daharss nu nog wel een broodje frikandel met een pilsje aan Tom verschuldigd. :)-D

  • daharss@gmail.com

    Beste Peter,je bent een meester in het uit de weg gaan van. Vul zelf maar in.Voor degene die niet meer weten hoe het een ander zat,lees Peter en mij na. Nu doe je net of het mijn schuld is dat je toko nul reacties heeft opgeleverd. Dat is pas echt lachen.

    Maar goed,de eerst volgende keer dat ik in Egypte ben waar onder in Hurghada wil ik jou en Aart met alle plezier op een pilsje en broodje frikadel trakteren. Krijg ik dan van jou daarna een kopje Senseo? Groet Daharss.

  • Peter Overeem

    Haha Daharss, lees mijn tekst nog eens na. Ik geef aan dat je Tom een broodje frikandel en biertje verschuldigd bent, mij ben je niets verschuldigd. Ik heb meteen al aangegeven dat dit forum niet echt een plaats is waar mijn duikers vandaan komen en ik niet veel verwachtte van de aanbieding. Wat je bedoelt met “uit de weg gaan” ontgaat me hier even.

    Als jij je nu eens registreert op het nieuwe forum en daar iets neer zet, dan trakteer ik op Senseo, deal?

  • daharss@gmail.com

    Beste Peter,ik denk er niet aan om jouw tekst nog eens te gaan lezen. Alleen het volgende wil ik er nog over kwijt. Ik ben niemand wat verschuldigd en mijn tractatie van pils plus broodje frikadel blijft staan voor jou en Aart. Als Tom er toevallig ook is,krijgt hij ook dat van mij aangeboden. Bij niet acceptatie door jou blijf je voor mij een evengoede prikbord vriend.

    M.b.t. je advertentie en de 0 reacties daarop. Tja…probeer het nu eens. Wie weet,komen er nu wel reacties.

    Ik wil best wel een keer kijken of ik daar kan inloggen. En als me dat lukt,is dat prettig,maar dat zegt niet dat ik er blijf. Hooguit zet ik er dan neer: Ik ben zo weer weg. Of jij dat voldoende vindt om mij dan toch een Senseo aan te bieden,merk ik dan wel.

    Ook hier ga ik stoppen. Anders wordt het ook hier een gebed zonder end. Groet Daharss.