Haha ik morgen
Géén negatief reisadvies dus ik ga maar gewoon.
Hoi iedereen!
Wij vliegen morgen naar Hurghada.
Ik vind het nu toch allemaal wel een beetje spannend met de veranderde reisadviezen de laatste tijd.
Aan de ene kant heb ik er super veel zin in en aan de andere kant maak ik me ook wel zorgen!
Dit is ook de eerste keer voor mij naar Egypte, dus ik heb daardoor ook totaal geen beeld ervan:).
We wachten het maar af en zien wel wat er komt
Ja,gewoon gaan. Dat kan. Met wat voor reisadvies van buza of de touroperators dan ook. Egypt air vliegt elke dag. En de meeste hotels hebben plek genoeg. Vaak goedkoper, ook daar het toerisme naar Egypte al sinds jaren in de klad zit. Of Moebarak,Morsi of binnenkort Sisi de dienst uitmaakt maakt voor de gewone Egyptenaar niet uit. En de meeste Egyptenaren zijn dat. Gewoon. Een middenklasse is er niet of het moeten de ambtenaren,politie en militairen zijn. Ze zijn en blijven arm. Die paar ponden van ons verandert daar ook niet echt wat aan. Ja,voor ons gevoel. We hebben wat gedaan. Ontwikkelingshulp. Soms denk ik wel eens dat het Egyptische volk zelf niet goed weet wat ze wil. Sisi,Morsi of Moebarak. Daarentegen onze Hollanders daar wel. Zodra het spannend wordt,wordt de roep om: kom maar want het is veilig alleen maar groter. Laten wij alleen al daarom naar Hurghada gaan. Zij kunnen het weten. Dus vertrouw op hun. We kunnen onze jongens toch niet in de steek laten! Ze verdienen het niet en hebben ook een boterham met wat erop nodig. Het kan nog net voordat onze eigen lente echt begint.
Na het nieuws wat ik vanochtend hoorde (kreeg allemaal appjes en telefoontjes) en nadat ik hetzelf op het nieuws had gezien ben ik bij Arke langs geweest.
Ze worden daar steeds op de hoogte gehouden van de situatie in Egypte maar in Hurghada is niks aan de hand.
Ik vind het ook allemaal best spannend maar zoals het er nu uitziet gaan we gewoon naar Hurghada.
Voor de degene die al snel vertrekken, een hele fijne vakantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?