rif

• bs-1987

hahaha jullie maken t er niet makkelijker op hoor verschilende plekken en hotels.

ik neig toch naar de azur hotels zeker omdat daar omheen meer te doen is en hou zelf van gezeligheid en de cultuur

• agnes

hahaha, ja dat dacht ik ook al.

Maar een beetje keus is ook wel fijn toch.

Ik ben zelf 2x in Arabia geweest, welk hotel het ook mag worden van de 3, succes met je keus en een fijne vakantie.

• alex68

Hele goede keus hoor een Azur hotel we zijn er zelf vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer terug.Sucses met je keuze en als ik je een tip mag geven voor excursies probeer contact te leggen met Tilly en dan zeker de dolfijnentrip doen,je weet niet wat je overkomt zo mooi.

Groetjes Alex

• Huub

Hallo, Agnes.

Weet jij iets of Tilly de excursies weer gaat doen deze zomer.

Groeten, Huub.

• mini

Hoi Benny,

Wij zijn dit jaar naar hotel Hilton Marsa Alam geweest,je kunt daar super mooi snorkelen.

Het ligt in een baai,met ontzettend mooi koraal en mooie vissen.Wij hebben daar hele grote

schilpadden, gitaar roggen en een reuze murene gezien.Zijn ook in Brayka Bay geweest,ook een mooi rif maar

bij het Hilton was het wel mooier.Arabia Beach in Hurghada zijn wij ook geweest,heb je ook een

mooi huisrif.Maar nogmaals Hilton was toch het mooiste.Succes met zoeken.

Groetjes Mini

• agnes

Hallo Huub.

Heb je een privé berichtje gedaan.

groetjes Agnes.

• simone de vries

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar egypte en hebben arabella geboekt. 3 april dus nog 11 weken ben al druk aan het aftellen

• josschie

kom al 10 jaar in hurghada

al verschillende hotels gehad, maar het rif bij Arabella azur is toch het mooist.

Er is een fatsoenlijke trap naar de zee. die bij arabia/bell air zijn niet zo fijn.

Je moet bij Arabella wel aan de kant van het haventje zijn, daar is het mooie rif.

Je ligbedje vlakbij, 2 meter trapje af en je bent meteen bij het koraal.

Je kunt ook achter langs Arabella snorkelen, helemaal tot bell-air. een en al koraal.

In Marsa Alam ook geweest bij fahrouz plaza, met o.a. de schildpadbaai met reuzenschildpadden.

Het koraal is hier ook mooi maar niet zo makkelijk toegankelijk.

Gewoon naar Arabella gaan. super personeel en mooi snorkelen.

• bs-1987

vandaag geboekt het is geworden arabelle azur de foto's spraken mij enorm aan plus de verhalen hier deze samen hebben mij geholpen tot deze keus.

iedereen die geantwoordt heeft van harte bedankt.

mvg benny

• Lidwien61

Hoi Benny,

Goeie keus! Wanneer ga je?

Heel veel plezier alvast!

Gr Lidwien