Wonen in Hurghada

• Eglover

Is er niemand meer hier die nog tips voor mij heeft over wonen in Hurghada ?

• aart bos

omdat het ging over relaties, die wel of niet werken, heb ik me er niet eerder mij bemoeit. een deel van de nederlandse gemeenschap komt bij ons over de vloer en daar zitten genoeg vrouwen bij die een relatie hebben met egyptenaren. hele mooie ervaringen, getrouwd, mooie kinderen enzv. ook inderdaad minder fijne ervaringen..

tip 1 : kom op je volgende vakantie 's langs. ik regel dat je de meiden te spreken krijgt.

tip 2 : regel je huisvesting enzv niet op afstand maar doe dat terwijl je hier bent ( heel veel kennis is bij diezelfde meiden aanwezig.)

tip 3 : leef met je gevoel, maar schakel je verstand niet uit.

tip 4 : werk zoeken doe je via een netwerk, niet via een prikbord ( er is verdomd weinig werk op het moment )

conclusie: kom 's in gesprek met ervaringsdeskundigen en die zijn/kennen wij

groet,

Marianne&Aart

• Eglover

Hoi Aart,

Ik ben midden oktober bij jullie in het cafe geweest, heb toen ook nog een tijdje gesproken met Marianne.

(Wij waren diegene die de kipsaté bestelden, en mijn vriend had de laptop bij, Marianne zal zich dit misschien nog wel herinneren, aangezien wij de enige twee waren)

Jij was toen niet aanwezig.

Als ik weer kom, dit is helaas pas in Februari, zal ik zeker weer eens langskomen. Laat tegen die tijd wel wat van me horen.

1 ding staat voor mij wel vast, ik ga zeker wonen in Hurghada, mits ik werk kan vinden.

Gr.

• aart bos

ok, ga je zien.