Vertrek naar Egypte

• Cynthia

oh wat fijn dat die weer open is, die was namelijk in augustus gesloten toen ik daar voor de 2de keer geboekt had. Inderdaad tot nu toe het beste hotel wat ik ooit in Egypte heb gehad. Toch kon ik het niet laten voor a.s. reis weer verder te kijken of het nóg beter kan. Enige minpuntje vond ik nl dat door de wind we regelmatig niet konden snorkelen. Geef het lieve personeel allemaal maar een knuffel.

• Cynthia

oh vandaar dat mijn heenvlucht ineens 8 uur duurt, moet jou zeker in Hurghada afzetten. Of ging jij niet met transavia?

• Hendrika

Met pijn in mijn hart vanmiddag geannuleerd. De stress was groter dan het fijne gevoel voor de vakantie.

Wie 3 november vertrekt naar Marsa Alam, er zijn 2 stoelen met extra beenruimte vrij op dit moment.

Iedereen een hele fijne vakantie gewenst. Naar Egypte gaan we ongetwijfeld, op een ander moment.

• kicksr

Cynthia Schreef:

——————————————————-

> oh vandaar dat mijn heenvlucht ineens 8 uur duurt, moet jou zeker in Hurghada afzetten. Of ging jij niet met transavia?<

Weet je dat zeker? Meestal is er bij Transavia geen tussenstop op de heenweg naar Marsa Alam. Op de terugvlucht meestal wel.

Bij Arke is er soms op de heenweg een tussenstop in Aqaba.

Misschien moet je even de tickets afwachten of heb je die al?

• Cynthia

Hai,

Neen tickets heb ik nog niet, volgens mij kan het tot op de laatste minuut nog gewijzigd worden, zie ook mijn vlucht niet op de schiphol pagina. Zag tot mijn schrik op de boekingsbevestiging een vlucht duur van 8 uur, vandaar dat ik er van uit ging dat dit met de situatie van Sharm te maken heeft.