Vertrek naar Egypte

• estoppey@casema.nl

Vandaag zondag 20-10-2013 vertrekt er om 14.10 weer een HV vliegtuig naar het Egypte (Niet de Sinai)

• ron47

marsal alam hurghada

• kicksr

Klopt, maar wat ik niet snap is, dat er gisteren om 13:50 uur nog een Transaviavlucht (HV 955) naar Sharm El Sheikh is vertrokken.

• anneke 1

arke begint weer op 1 nov.X(

• Cynthia

als ik op de website van Transavia kijk, lijkt het wel of alle plaatsen in egypte uit de bestemmingenlijst zijn gehaald.

• suzanne

@ Cynthia Transavia vliegt tussen 2 sept en 9 jan alleen in opdracht van de reisorganisatie. Laten we hopen dat het een keer rustig blijft en dat we met een goed gevoel naar Egypte kunnen gaan. Wanneer ga jij en waarheen? We gaan in dec naar Sharm el Sheikh.

Suzanne

• Cynthia

Hai Suzanne, 7 november naar Marsa Alam, ondanks alles hoop ik echt dat het doorgaat want ik kan gewoonweg geen alternatief vinden.

• suzanne

Ik hoop het ook. Waar ga je naar toe in Marsa Alam? Wij zijn 2 x in Marsa Alam geweest. 1x Brayka Bay en 1 x Oriental Bay. Heel mooi resorts en super rif.

• lorresammy

wij 7 november Hurghada

• kicksr

Wij gaan 21 november voor de vierde keer naar Fayrouz Plaza in Marsa Alam. Geweldig hotel waar je prima kan snorkelen. Mijn vrouw zag daar meerdere zeeschildpadden en zelfs een zeekoe. Het hotel ligt 10 min. van de luchthaven en is van de Belgische hotelketen Three Corners. Een bijkomend voordeel is, dat dit hotel geen contracten met Russische touroperators heeft.