Ik mag gewoon niet naar Egypte

• Hendrika

Deze laatste berichtgeving van buitenlandse zaken doet mij ook geen goed. Wij vertrekken 3-11 en de rechtzaak tegen Morsi die op 4-11 begint zal ook de nodige reacties teweeg brengen. Begin nu aan annuleren te denken, ik heb me er ontzettend op verheugd, maar veiligheid voor alles.

• ron47

die rechtzaak op 4 november zal niks voorstellen gewoon lekker op vakantie gaan heerlijk egypte ik ga aanstaande donderdag naar marsa alam en dan de 19 november naar hurghada voor 4 weekjes laat mij door niemand tegen houden

• TOM van Straalen

Hoi Ron 47,

Jij verandert per dag. Op 16 okt. Ga je helemaal niet meer en 3 dagen later 5 of 6 weken naar egypte .Ik mag dat wel ,hoewel ik het niet begrijp. Ligt vast aan mij.

Vr. Gr. Tom van Straalen

• Cynthia

Ha Ron, Ga je nou wel of niet naar Marsa Alam?

Ik heb geprobeerd te annuleren maar met dan toch de gehele reissom betalen aan annuleringskosten. Overigens ben ik over de grootste schrik heen nu en hoop echt 7 november naar Marsa alam te kunnen.

• ron47

dat zei ik omdat dat in het reisadvies stond op 16 oktober maar aanstaande donderdag vertrekken wij naar marsa alam vlucht van 14.05 transavia en 19 november naar hurghada voor 4 weken met arkefly