Ik word echt niet goed!! Eerst augustus jl. stress en gedoe met vakantie van mijn man en zijn zoon, ze zijn uiteindelijk met skytours gegaan en overboekt maar ondanks alles te gek gehad.
Al reeds maanden geleden geboekt voor 5 november naar Hurghada Arabella, eerst dat negatieve reisadvies, toen dat opgeheven werd ging OAD failliet waar ik mee had geboekt. Geannuleerd, weer opnieuw geboekt, afgelopen zaterdag belt reisbureau dat Transavia nog maar 2 x per week te weten op zaterdag en dinsdag vliegt, dus onze reisduur werd iets aangepast, vooruit dan maar.
Nu net mail in mailbox, vlucht is overboekt!!!??? of ik genoegen neem met 7 dagen ipv de geboekte 12 of anders kan ik natuurlijk ook een week later vertrekken, ja als je werkloos bent misschien. Dat is voor ons echt geen optie en 7 dagen uit en thuis ook niet. Reisbureau dicht natuurlijk, dus ik kon niet direct reageren.
Met andere woorden, 2 vluchtmomenten per week waarin nu alle toeristen worden gepropt, dus weinig flexibiliteit en dan proberen 12 dagen in de 2 vrij genomen weken te realiseren pfffff.
Heb nu maar een reis naar Marsa Alam aangevraagd, maar daarbij verwacht ik eigenlijk hetzelfde probleem. Morgen maar weer afwachten.
Wat een voorpret