volgend jaar

• anneke 1

vorig jaar naar bel air geweest. Was gezellig, maar het eten was niet goed. voor mij niet zo erg, eet gewoon brood:)

• Lidwien61

Hoi Joke,

Jij bent dus net zo honkvast als mij hihi. Ik snap het wel, je weet wat je krijgt en als je zo warm onthaalt word, ga je niet makkelijk ergens anders heen. En je moet natuurlijk ook de groei van jullie eigen boom controleren:).

Wij gaan dus weer naar Arabella in maart 2014, ben zo blij, het is ruim 2 1/2 jaar geleden dat wij op vakantie konden. Ik kijk er echt naar uit.

Ik ken trouwens de prachtige omgeving waar jij woont, mijn zoon woont in Nijmegen en heeft bij het Bijbels Openlucht museum op school gezeten. Vaak even de omgeving rondgestruind daar.

Je mag er wel vanuit gaan dat in januari de situatie gestabiliseerd is.

Veel plezier alvast

• Lidwien61

Hoi Huub,

Mijn bedoeling was geen reclame te maken hoor::o. Ik denk persoonlijk dat het eten in alle drie de hotels niet zoveel verschilt. Ik vind het eten (ook in Bel Air) uitstekend, en zo luxe eet ik thuis niet…..Ik heb in hotels gezeten die echt veel minder waren en ook daar vond ik het eten redelijk, en tja toen we eenmaal in Arabella waren geweest, hebben die andere hotels afgedaan, maar dat heeft vnl. te maken met het huisrif en de prachtige bouw. Er zijn ongetwijfeld nog veel meer superfijne hotels, voor elk wat wils…..

• josschie

Wij gaan volgend jaar voor de 5e keer naar Arabella super service, lekker eten, en je kent iedereen.

En natuurlijk het prachtige rif.

Je hoeft niet met een boot de zee op want vaak zie je hier mooier koraal en vissen.

En 5 meter van je ligbedje ben je in de zee en meteen bij het koraal, gewoon super.

Vergeet niet als je vaker in een van de azur hotels bent geweest je bij guest relations een vip pas kan aanvragen.

Hiermee krijg je extra service.

Op het winkelcentrum op het terrein bevind zich Bordien"s restaurant.

Ook mag je daar gebruik van maken (je betaald dan alleen je drankjes)voor een drie gangen diner.

Of je gaat een keer met het busje(gratis) s"avonds naar new marina, Daar bevind zich B's restaurant.

Hier kun je ook als gast van een van de azur hotels, gratis een drie gangen menu bestellen, en betaal je alleen je drankjes.

Je moet het maar even weten.

Hopelijk gaan de maatschappijen binnenkort weer vliegen, en kunnen we weer genieten van de gastvrijheid, het prachtige weer, en de mooie onderwaterwereld.

• joke

Krijg net bericht via facebook van de duikschook van/bij Arabella, dat het hotel 10 oktober a.s. weer opengaat !!!!!

Groetjes,

Joke.

Ps. Bericht natuurlijk half gelezen: maar meld het toch voor degenen die daar naar toe willen.

Er stonden ook namen bij van reisorganisaties waar je bij kon boeken…via duitsland.

Wie dus namen wil, kan dat doen via privé reageren of op de facebooksite kijken van Blue Water Dive Resort, Hurghada.

• Huub

Hoi, Lidwien.

Van die reclame was natuurlijk als een grapje bedoeld, Arabella staat bij mij ook op nr.1

Het eten is mij ook altijd goed bevallen, de bouw wan het complex, de tuinen en het rif is natuurlijk schitterend.

Het personeel is super, het eerste jaar toen we daar waren werd je begroet met, Welkom, het tweede jaar was het, Welkom back, en het derde jaar was het Welkom home.

En geloof het me, het personeel in het restaurant of de cocktailbar herkent je als je het tweede jaar terug komt.

Groeten, Huub.

• Lidwien61

Hoi Huub,

Ben benieuwd of ik nog herkend word. 3 jaar geleden voor het laatst in Arabella geweest, toen nog 1x naar Bel Azur. In Sheraton Street werden wij wel telkens herkend bij de winkeltjes (oftewel met deze dames valt niet te spotten haha).