Hoi ludwien,
We gaan in januari weer, kijken hoe ons boom zich gehouden heeft, hotel is ook dicht hoorde ik van de week van kennisje, ze was er langsgelopen.
Vonden het in Arabella heel fijn, maar het hotel waar we de eerste keer geboekt hadden, blijft toch trekken, je kent iedereen, van hoog (directie) tot de veegjongens, en voelt na 6x nog steeds als thuiskomen. Wel gaat manlief het weer proberen met een nieuwe proefduik bij de duikschool van Arabella, leuke mensen daar en een heuse huiskat. Ze hielpen ook uitstekend met het uitzoeken van een goede (duik)-bril en uitrusting om te snorkelen. Bleek de bril toch niet goed te zijn dan kon je die zonder problemen weer omruilen voor een ander, hoefde niet, die ze aanbevolen hadden …was uitstekend. En de duitse taal was voor ons ook geen probleem, we wonen op nog geen kilometer hemelsbreed van de duitse grens.
. Het andere hotel waar we geweest zijn toen ik niet meer naar ons hotel wilde vanwege een te luidruchtig animatieteam, select garden beach was heel mooi, maar 10 van de 14 dagen behoorlijk ziek van elke keer het diner….mijn man niet, wel van de koffie die hij op straat aangeboden kreeg bij het kijken naar voetbal op tv.
In april dit jaar was het animatieteam redelijk goed met hun geluidsboxen…. moest alleen maar effe praten met een van de managers om te vragen of ik nu op vakantie in rusland was of dat ik toch echt in egypte was, daarna is het aangepast….van alle landen wat…zelfs fransje bauer en jan smit kwamen langs.
Een van de managers nam zelfs m'n Tablet mee naar huis toen wij twee dagen naar Luxor waren, kon wel in de grote safe van het Hotel, maar dat wilde hij niet. Wilde zelfs ook leeslampje meenemen, maar vonden we niet nodig, alles lag nog netjes, nou ja..netjes, ik laat nogal eens wat slingeren….heb overal wel wat liggen…..zoals we het achtergelaten hadden, alleen ons bed was versierd met bloemen en lag papier bij met welkom terug van luxor.
Vind het voor iedereen wel jammer die vandaag plannen maakten om weer naar hurghada te kunnen gaan, het reisadvies toch weer niet is aangepast, de Belgen mogen wel weer….
Groetjes,
joke.