smartline festival hotel,voorheen Shedwan Garden Beach

• Bianca en Harry

Hoi Joke,

Ontzettend bedankt voor je inzet,hartstikke lief,ik ga ze straks meteen bellen om te regelen dat we een kamer op de begane grond krijgen :-)

Is voor ons ook de eerste keer in dit hotel,voorheen gingen we altijd naar het Sunrise Holidays Resort maar van onze engelse vrienden hoorden we dat het resort zijn charme heeft verloren.Er is inmiddels een andere manager en de all incl. voorwaarden zijn aangepast.

Toen we deze aanbieding kregen van ons reisbureau(2de persoon voor € 1,=) hebben we dus maar even nagedacht voor we boekten,hopen dat het bevalt :-)

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Bianca

• joke

Hoi Bianca,

Vraag toch om emailadres van ze, zodat je ze toch een email kunt sturen.

Maak daar een kopie van (de email) heb je altijd bewijs…… hotels kun je aanschrijven…. maar antwoord terug…..is altijd een probleem bij ze.

Hadden ooit geboekt bij Sunrice Select Garden Beach, die had ik toen ook email gestuurd met de vraag voor een kamer op de begane grond omdat ik problemen had met lopen, vooral toen ook met traplopen……heb geen email teruggekregen, maar toen we inscheckten daar… lieten ze me wel mijn email zien !!! En we kregen me toch een mooie kamer….tussen zee en eetzaal in… pracht tuin, een zwembad voor de deur en ook nog een bar !!! Wat wil je nog meer…..was er mooi….helaas was het met het eten voor mij minder…. van de 14 dagen er 12 ziek van geweest…..mijn man had nergens last van….en het was nog wel een 5***** hotel..

groetjes,

joke…

• Bianca en Harry

Hoi Joke,

Telefoonnummer werkt niet,maar ik heb inmiddels het juiste nummer wel gevonden :-)

Heb ze alleen nog niet te pakken gekregen,straks nog een keer proberen.

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Bianca