smartline festival hotel,voorheen Shedwan Garden Beach

• Bianca en Harry

Wie kan ons vertellen of er in het voormalig Shedwan Garden Beach Hotel een lift is.

We hebben geboekt via Neckermann en daar weten ze het niet,ze hebben ons een emailadres van

het hotel gegeven,maar dat werkt niet,we krijgen de mail terug.

Wie weet een manier om het hotel te bereiken?

Ik kan nl. ook nergens een telefoonnummer vinden.

Groetjes Bianca

• Peter Overeem

Shedwan heeft vooral laagbouw, dus nee ik denk geen liften, ook niet nodig. Het is hier trouwens vrij normaal dat hotels onbereikbaar zijn, ze leven vooral van de reisorganisaties die ze toeristen sturen, directe boekings (en communicatie daarmee) komt bijna niet voor.

• Bianca en Harry

Hoi Peter,

Als ik de foto's bekijk is het toch echt 3 verdiepingen hoog en als we een kamer op de derde

verdieping krijgen,heeft mijn man een probleem.Hij is slecht ter been en trappenlopen is een crime.

Voorheen zaten we altijd in het Sunrise Holidays Resort en dat was perfect bereikbaar via email en telefoon,we kregen zelfs het directe nr. van de toenmalige manager.

Ik vind het alleen vreemd dat Neckermann die de reis in het Smartline aanbied ons niet kan vertellen of er een lift is.

Groetjes Bianca

• agnes

Hai Bianca.

Hier een link van de website van het hotel, telefoonnr staat er ook bij.

http://iredsea.com/shedwan-garden-hotel-l-3399.html

groetjes Agnes.

Mocht dit van het Garden hotel zijn wat er dacht ik naast ligt kunnen zij je misschien verder helpen.

• Bianca en Harry

Hoi Agnes,Bedankt dat je bent gaan zoeken voor me,maar helaas dit telefoonnummer doet het niet :-(

Krijg de boodschap this number is temporarly out of order try again later.

Het lijkt zo langzamerhand wel of het een ghosthotel is ;-)

• joke

Normaal gesproken staat er toch altijd op de rekening toch ook het telefoonnummer vermeld van het hotel waar je verblijft, ook emailadres, lees dat het laatste niet werkt.

Hoe kun je anders achterblijvers het nummer van t hotel geven….,.

We gaan zondag wel even langs bij ons duits reisburo waar we altijd boeken….vraag het daar dan wel even voor jullie, antwoord hoor je dan via jouw gestelde vraag.

Probeer het ook nog wel effe via hun email, meestal krijg ik gelijk antwoord….

Joke.

• Bianca en Harry

Dank je wel Joke!!

• jopie

wij gaan meestal s'avond een biertje drinken bij acropolis restaurent tegen over minamarkt en hebben dan gratis wifi

• jopie

sorry verkeerde post

• joke

Hoi Bianca,

net weer terug…. poeh… was warm …. ook op en binnen daar op airport weeze…..

Heb voor je Fax 0020-65548045

telefoonnummer 0020-65548240

www.festivalhotels-egypt.com

Bij ons reisburo kwam geen emailadres te voorschijn, omdat het druk was met boeken konden we ook niet verder zoeken, hoop dat je daar begrip voor hebt. Hoop dat je zo stapje verder komt…..

Wij hebben ons vakantie voor volgend jaar ook maar effetjes geboekt….lekker mazzelprijsje voor 14 dagen…. niet jullie hotel…. maar ons eigen hotel mét ons eigen kamer…. kijken of ze ons boom in de tussentijd wel genoeg water gegeven hebben….,

groetjes,

joke.