Terug uit Egypte

• Huub

Ik heb overal met ponden betaald.

Huub

• Huub

Hallo, Yoyo.

Als je je registreert door op mijn naam met een streepje te klikken en dan in je profiel je naam zet, kun je mij een privé bericht sturen. t.o.v de sim kaart. mijn is nog 2 maanden geldig. ligt er aan wanneer je naar Egypte gaat.

Huub.

• agnes

Hallo Yoyo.

Je kunt alles met euro's betalen maar ben je wel iets duurder uit.

Als je fooien geeft in het hotel in euro's kan het personeel je benaderen of je dit wilt wisselen voor briefpapier, ze kunnen namelijk zelf geen losse euro's inwisselen bij de bank.

Wil je toch egyt ponden dan je euro;s pas wisselen in Egypte, krijg je een betere koers.

Ook als je pint krijg je ponden terug.

Vergeet niet je bankpas om te zetten in werelddekking, anders word tie geblokkeerd en kun je niet pinnen.

Ik heb ook gehoord dat bij de banken met demonstraties niet gepind kan worden. Dus contant geld achter de hand houden.

groetjes Agnes.

• marilou

Beste Steven,

Dank voor je leuke bericht, en info. leuk om goeie vakantie ervaringen te lezen. Wij hebben er inmiddels weer alle vertrouwen in en gaan lekker over een week of twee die kant op.

Beste Aart, ben jij van Voodoo divers?

Waar heb je die simkaart met Steven gekocht? is dat bij die speciale telefoonwinkel die al eerder is genoemd in de buurt van mc Donalds ofzo?

Waar kunnen we het beste op zoek naar zo'n fijne simkaart, en waar kunnen we jou eventueel vinden, by the way, die kapper lijkt mijn man ook wel wat! Misschien kun je ons vertellen waar we moeten zijn, of waar we jou eens kunnen opzoeken.

groetjes,

Marilou

• aart bos

nee ik ben niet van Voodoodivers ( geweldige en nederlandse duikschool alhier ), dan moet je bij Peter ( Pjotr ) zijn. ik ben samen met mijn vrouw Marianne van Orange Cafe

• jopie

wij gaan meestal s'avond een biertje drinken bij acropolis restaurent tegen over minamarkt en hebben dan gratis wifi