mazzelkont
we benne door de echte kou heen en denken zelfs dat die ook niet meer terugkomt. overdag heerlijk in ‘t zonnetje en zelfs ’s avonds zitten er al weer mensen op het terras. ( bikkels )
neem voor de avond wat warms mee want dan is het windje nog fris.
overdag is het heerlijk !!
dus laat je winterjas, je handschoenen en je dikke das maar in kikkerland
Hallo, ik ben nieuw hier, maar ook gek van Egypte. Wij zijn nu twee keer rond kerst geweest. Afgelopen kerst helaas niet, maar nu gaan we deze zomer. Naar Arabia Azur. Volgens mij zijn er daar wel een aantal van jullie geweest. Ben benieuwd of we het net zo lekker vinden in de zomer, het is dan toch echt een stuk heter. Hopelijk gaan we onze egyptische vrienden ook weer ontmoeten. Na ruim 2 jaar nog steeds contact. Hopelijk zullen we ooit ook luxor en cairo nog zien, maar gezien de afstand en de leeftijd van onze kinderen vind ik het nu nog te ver voor een excursie( en te heet in de zomer).maar kort gezegd, leuk om dit prikbord gevonden te hebben en verhalen van andere Egyptegangers te lezen .
Hoi
Nog 147 dagen wachten en dan op naar Arabia Azur voor 12 dagen !!! De eerste keer voor ons( man en zoon van 16) naar Egypte!Ben benieuwd hoe het ons daar gaat bevallen . Na vele malen naar Turkije te zijn geweest wilden we nu wel eens wat anders. Is het wel te doen qua temparatuur om excursies te gaan doen midden in het hoogseizoen ?
Ook zijn we benieuwd wat het eten betreft want daar zijn we in Turkije wel heel erg mee verwend geweest.
Maar we hebben er zin in nu maar vast met aftellen beginnen pffffffffff !!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?