vluchten van transavia

• Riet

Klaas,

voor mij persoonlijk is dit erg belangrijk om te weten wanneer ik mijn verlof moet laten starten.

Als we in de namiddag vliegen kan ik bijvoorbeeld nog de nacht ervoor werken.

Vliegen we in de voormiddag lukt dit niet.

• suzanne

Kan iemand een link zetten waar ik de vluchttijden kan vinden? Kan nl zelf niets vinden op hun site.

Wij gaan 30 mei naar Marsa Alam.

Alvast bedankt. Suzanne

• steven

Hoi Suzanne,

Ik ga er van uit dat je met Transavia vliegt, ik heb op de Neckermannsite gewoon een resort uitgekozen, prijsberekening gemaakt voor vertrek 30 mei en

daarna kan je de vliegtijden zien, hieronder “geplakt”

Reisduur:8 dagen

Vertrek: 30-05-2013 14:05

Aankomst: 30-05-2013 19:20

Van Amsterdam (Economy)

Naar Marsa Alam Intl, Marsa Alam, EG

Transavia Airlines, Economy Klasse

Retour: 06-06-2013 20:05

Aankomst: 07-06-2013 01:40

Van Marsa Alam Intl, Marsa Alam, EG

Naar Amsterdam (Economy)

Transavia Airlines, Economy Klasse

Verberg vluchtinformatie

Redelijke tijden en geen tussenlanding vooralsnog!!!!

Gr Steven

• suzanne

Dank je wel Steven. We vliegen inderdaad met Transavia en geboekt bij Arke. Daar staat nog niets op de site.

Het zijn inderdaad redelijke tijden. Nu nog maar 18 weken wachten :-)

Gr. Suzanne

• steven

Weet je dat zeker? Ik dacht dat Arke gewoon met Arkefly

vliegt?

• suzanne

Ja. Of ze moeten dat nog veranderen. Het staat bij de boeking

.Datum heenreis: do 30-05-2013

Vertrek Amsterdam: tijd volgt

Aankomst Marsa Alam: tijd volgt

Transavia.com, Economy

Datum terugreis: do 13-06-2013

Vertrek Marsa Alam: tijd volgt

Aankomst Amsterdam: tijd volgt

Transavia.com, Economy

Volgens mij hebben we dat al wel eerder gehad.

We boeken altijd bij Arke.

• agnes

Wij boeken altijd bij Arke en vliegen soms met Arke Fly of met Transavia.

• steven

Weer wat geleerd:)!

• verkoopster

ik vlieg nu al aantal jaren met transavia op donderdag en tot nu toe altijd dezelfde vluchttijden

heen vliegen 14.00 aankomst hurghada 20.00 egyptische tijd

terug vliegen 20.00 aankomst nederland 12.00 nederlandse tijd

maar zag ook arke fly en zij deden een tussenlanding op luxor

• joke

dag verkoopster,

zag je vraag ook bij “Sticky: Visum”

of je nu 25 euro betaald bij je toeroperator… of 12,50 bij het visumkantoortje….scheelt wel de helft.

Je vervoer naar het hotel: je hebt recht op vervoer mét/via je toeroperator, dát heeft niks te maken of je het visum bij hun koopt of niet.

Kunnen ze wel zeggen…. de fooi is voor het hotel… maar daar is niks van waar.

Koop al jaren zelf ons visum…. daardoor hebben we in totaal 25 euro extra aan fooigeld en wie fooi krijgt bepalen we zelf wel.

Bij ons gebeurt het ook wel eens dat ze zeggen dat we geen vervoer krijgen…. geen punt…. nemen we zelf wel een taxi…..voor 20 pond zijn we bij het hotel….. voor we onze koffers hebben…. komen ze zeggen dat we toch wel vervoer krijgen…..was het een misverstand !!!! duurt het wachten me te lang….. dan ga ik naar ze toe en vraag vriendelijk en beleefd hoe lang we nog moeten wachen…..en binnen 5 minuten staat er een busje of taxi klaar. (mijn man ként me dan niet, zegt die altijd)

En zou ik met een taxi gaan…hebben zij een probleem…..niet ik…. voor/door de terugreisgegevens.

Het verplichtte kennismakingsbezoek voor de volgende dag: maak genoeg kopieën….(van je hotel en vliegticket voor naar huis) de jongen die ons begeleid naar het hotel geef ik die gegevens en zeg er gelijk bij dat we niet naar het kennismakingsbezoek/gesprek komen…. is toch alleen maar om te proberen om excursies te boeken…..

groetjes,

joke.