vluchten van transavia

• joke

hoi steven,

heb je als je via Duitsland vertrekt toch heel wat makkelijker…

Daar staan de pagina's reisbureau's bv. ab-in-den-urlaub.de , poot.de enz…. de vliegtijden al bij…..gewoon effe aanklikken en je weet het…..

Weet vanaf 21 september 2012 (datum rekening) voor april ….. duurt nog effetjes……de vluchtnummers en vertrek en aankomstijden al….. ook die vanaf hurghada staan er op vermeld……

goed… kan natuurlijk altijd nog wat veranderen….. maar toch…..

groetjes,

joke

• Riet

Bedankt!

Als ik op de site van transavia zelf ga zoeken staan de vluchttijden er wel op.

Ik ga er vanuit dat dit dezelfde zijn als onze vlucht.

Ze gaan toch geen 2 keer op 1 dag naar hurghada vliegen?

• Ton

Hallo Joke

Als je rechtstreeks bij transaia boekt via internet heb je oo diect alle tijden.

Wij vlogen ook altijd van uit dusseldorf maar sinds de tax daar is het voor ons goed koper om vanuit schiphol en transavia.

Maar als je vlak bij dusseldorf woont moet je goed de prijs vergelijken.

m.vr.gr.

Ton

• joke

Hoi Ton,

wonen inderdaad vlak aan de grens…. Dusseldorf is (zonder file, mooi weer en geen wegwerkzaamheden) in 1 uurtje te rijden….(gewoon rijden en niet in het tempo waar de duitsers over de weg vliegen…. die halen het denk ik wel in half uurtje ….figuurlijk geschreven dan…)

Kan zijn dat vertrek Amsterdam misschien wat goedkoper is….. maar de reistijd naar Schiphol….. isse ……. (vul zelf maar in)………Ewijk….. is altijd in de “aanbieding” bij file….en dan de rest nog….

Hebben zoon en schoondochter al vaak naar Schiphol gebracht….. konden we ze nog net uitzwaaien bij de douane…..moesten 3 uur van te voren daar zijn…… wij dus uit voorzorg ook nog 3 uur van te voren weg…..in september……en da's dan leuk “wegbrengen”…..ben je 6 uur onderweg én je moet nog terug…… en weer file's…..

Voordeel van vertrek Dusseldorf is ook nog dat je natje..( net zo veel als je wilt al bestel je 2 thee en 2 fris per ronde….. geen bezwaar) en droogje goed geregeld is…..tenminste met Condor en X3 (TUI) waar we nu mee vliegen. Hebben ze natuurlijk al in de prijs bijgerekend…. maar toch….

Bij deze twee kun je eventueel ook zelf nog je menu kiezen… met bijbetaling….. en weet dat die heel goed smaken….(wel voor je reis al bestellen…. minstens 48 uur van te voren).

Vind Schiphol beetje hectisch bij vertrekhal….. Dusseldorf is ook “viel gemütlicher und ruhiger”…..

Maar ja …. niet iedereen kan kiezen waar hij/zij vandaan wil/kan vertrekken…..

Groetjes,

joke.

• steven

Onze tijden staan er nu ook in, helaas op de heenreis een tussenlanding in Sharm:( en dat op een zaterdag:S! Was voorgaande jaren niet.

Te lage bezetting? Misschien verandert het nog?

Vertrek: za.13:50

Aankomst:za. 20:10

Van Amsterdam (Economy)

Naar Rode Zee Rivièra - Hurghada

Transavia Airlines, Economy Klasse

Retour: do.19:50

Aankomst: vr. 01:20

Van Rode Zee Rivièra - Hurghada

Naar Amsterdam (Economy)

En voor Riet,

Op de transavia site staan de lijndiensten is niet hetzelfde als charterdiensten, en ja ze vliegen dan ook wel 2x op een dag. We hebben vorig

jaar met vertrek 2 transavia toestellen zien staan met verschillende vluchtnummers en met bijna de zelfde tijden.

Dit zijn de tijden van de transavia site voor onze reis;

Vertrek: za. 14:05 vertrek 19:05 aankomst

Retour: do. 22:05 vertrek 03:35 aankomst

Groetjes Steven

• Riet

Bedankt Steven,

Ben ik ook gauw gaan kijken:)

onze vluchturen staan er ook..:)

Vertrek: do 14:05

Aankomst: do 19:05

Van Amsterdam (Economy)

Naar Rode Zee Rivièra - Hurghada

Retour: do 19:50

Aankomst: vr 01:20

Van Rode Zee Rivièra - Hurghada

Naar Amsterdam (Economy)

Ik vermoed dat wij dan geen tussenlanding hebben..:)

• steven

Hoi Riet,

Jullie hebben geen tussenlanding tot nu toe………ik vind het raar dat wij vorig jaar een tussenlanding

op donderdag in Luxor hadden en jullie nu niet. Heb ff gekeken naar vakanties naar Luxor en zie daar alleen

vertrekdagen op donderdag maaaar nog geen tijden, dus niks is zeker tot enkele dagen voor vertrek!

Aangezien dat er maar een handje vol mensen rechtstreeks naar Luxor vliegen, vermoed ik toch dat ze combineren

Maarja we/jullie zullen zien! Ik vind het op de heenreis ook niet zo erg, vind het erger op de terugreis en dan om

4 uur in de nacht aankomen ofzo.

Groetjes Steven

• Riet

Dag Steven,

Is inderdaad mss gek.

Maar onze vertrekdatum is ook geen optie als je een reis naar Luxor kiest.

Misschien van daar?

Ik weet het niet hoor. Laten we hopen dat het zonder tussenlanding is.

Ik ben al blij dat ik een idee heb van de vluchttijden.

• Ton

Mee eens joke maar bij ons (utrecht0 ligd het iets anders.

Gr.Ton

• Klaas

Wat maak het nou uit hoe laat je vliegt?