Hallo Allemaal zegt uw nieuwe beheerder

• miek

beste Hermann, wij zijn enorm blij dat er terug een prikbord is. Nog beter zou het zijn als dat van Sharm ook weer actief zou zijn. Na enkele keren Hurghada en een uitschieter vorig jaar naar Three Corners Fayrouz in Marsa Alam gaan wij binnen 14 dagen weer naar Reef Oasis Blue Bay in Sharm. Het zou leuk zijn om hier ook de vertrouwde berichten en mensen terug te ontmoeten. Maar toch …alvast bedankt voor dit prikbord!! Het is een prachtig item voor uitwisselen van info.

• anja

Ik heb het idee dat dit vast niet de laatste keer is voor mij :) dus kunnen we misschien nog eens afspreken.

Voor mij is maart en september/oktober het lekkerste en ook vanwege mijn werk. Haha qua weer eigenlijk altijd lekker

Alvast veel plezier, wat wel zal lukken daar en we prikken hier nog wel vaker denk ik, nu ons geliefde prikbord weer terug is.

Doeii,

Anja

• agnes

Hé, nieuwe kleur van het prikbord. Of heb ik dat alleen.

Moet zeggen dat deze duidelijker is, die blauwe was vrij donker.

Goed bezig Hermann. Bevalt het een beetje??.

• joke

Hoi Agnes,

ben ik weer…..

vanaf 12 oktober had ik de pagina al weer in het HURGHÂDA-blauw….zie m'n berichtje verder naar onder…..

doei,

joke.

p.s. moest eigenlijk met privé reageren verzonden worden….. maar had weer eens verkeerde aangeklikt !!!!

• agnes

Ja, blauw had ik ook maar zie nu dat het een andere kleur heeft.

Wat is het voor kleur, beetje zandkleur/licht oranje.

De balk waar privé berichten en zo staat is donkerblauw.

Wel mooi en duidelijk.

• Hermann Wulff (Beheerder)

Ik vond de oude kleuren ook niet duidelijk, deze passen meer bij de Hurghada.startpagina.

Verder kan ik nog maar weinig veranderen want ik kan nog niet in de beheersomgeving.

Groet uit Leersum, Hermann

• agnes

Hai Hermann.

We zijn met z'n allen allang BLIJ dat het prikbord weer terug is door jouw inzet.

groetjes Agnes.

• Fransje

Hoezo een andere kleur, bij mij is het prikbord nog gewoon in 3 kleuren blauw?!?!

• agnes

Hai Fransje.

De ondergrond waar de topics vermeld staan heeft die zandkleur/oranje achtig bij mij.

De buitenste rand is inderdaad lichtblauw/grijs. De balkjes waar discussielijst enz staat is donkerblauw/paars.

En zoals Hermann al aangaf vond hij deze kleur ook mooier en duidelijker.

• steven

Hoi Fransje,

Word vanzelf zandkleur na een paar keer vernieuwen (F5) of inloggen:S

Steven