Hallo Allemaal zegt uw nieuwe beheerder

• Hermann Wulff (Beheerder)

Mijn naam is Hermann en kom uit Leersum,

Al heel wat jaartjes beheer ik Harz.startpagina.nl, een gebied in Duitsland waar ik heel graag en veel kom.

Door de ervaring met deze pagina denk ik ook voor de Hurghada.startpagina een goede beheerder te kunnen zijn.

Mijn ervaring met Hurghada is nog niet zo heel groot als vele hier op het prikbord en daarom vraag ik jullie hulp in

de vorm van goede Links en adviezen. Natuurlijk ben ik wel in Hurghada geweest, binnen drie jaar toch wel vier maal.

Best netjes toch en hoop in januari weer 11 dagen naar het zuiden te vliegen.

Zodra ik zelf via de cockpit van Startpagina in het programma kan komen zal ik kijken wat er ten gunste veranderd kan worden.

Zou zeggen laten wij het met zijn alle netjes houden dan komt het allemaal goed en reclame of promoten moet kunnen bij mij.

Met vriendelijke groet,

Hermann

• agnes

Wat zijn we toch blij met deze nieuwe beheerder waarbij een beetje reclame geen probleem schijnt te zijn.

We houden het netjes en gezellig hier met z'n allen.

En heel veel tips en advies voor elkaar, wat is Egypte toch een heerlijk land.

Bedankt Herman.

groetjes Agnes.

• Lidwien61

Hoi Hermann,

O, wat zijn wij blij met jou (:D!(tu) Bedankt alvast voor al je moeite! Het gezellige clubje hier zal er alles aan doen om tips en adviezen te delen, een grapje hier of daar en vooral onze “ liefde” met Hurghada delen!

Gr Lidwien

• aart bos

beste Herman,

blij je te ontmoeten via typen, kom in januari een keiltje halen. ben nieuwsgierig naar je ! ik hoop je te kunnen helpen. ( verlang echter geen technische computer dingen van me, ik ben en blijf fanatiek digi-debiel )

zal ik je de stad laten proeven ( misschien eigenwijs; maar daar ben ik intussen wel goed in )

tot ziens,

marianne&aart

• anneke 1

heel fijn dat de pagina er weer is, er staan zoveel tips op.

veel succes,18 dec.is het zover,nog even tanden bijten./(tu)

• mini

Fijn dat alles weer goed komt,kunnen we weer lekker prikken.

Nog 2 weekjes dan gaan we weer naar ons geliefde Egypte :),

Hotel Brayka Bay in Marsa Alam,lekker snorkelen en van het zonnetje genieten.

Groetjes Mini.

• Fransje

Fijn dat het prikbord weer online is.

ookal is het voor ons jaren geleden dat we in Hurghada zijn geweest (afgelopen jaren wat het Sharm) is het leuk om van alles op de hoogte te blijven en tips te lezen.

Tegenwoordig gaan wij voor Marsa Alam (voornamelijk voor het snorkelen)

Wij gaan net als Mini naar Brayka Bay reef resort, alleen wij moeten nog wachten tot Februari.

gr Fransje

• anja

Wat heerlijk weer om dagelijks te kunnen lezen wat er gepost wordt over ons geliefde Egypte.

Na terugkomst van een europees uitstapje toch weer gelijk geboekt voor Egypte want na een hollandse winter is het toch zo heerlijk om in maart na Egypte te gaan.

Het is weer Brayka Bay geworden waar ik na volle tevredenheid dit jaar ook ben geweest, na jaren Hurghada, sorry allemaal maar daar had ik het nu wel gezien.

Jammer Fransje en Minimini dat we allemaal verschillende maanden gaan anders hadden we daar een neut kunnen pakken samen want ja helaas geen Orange Cafe in de buurt.

Maar ik blijf toch wel de Hurghada-site volgen hoor, veel te gezellig (tu)

Grtjs Anja

• Fransje

Hoi Anja,

Dat is zeker jammer, maar mijn man en ik zullen aan jullie denken als we daar een borrel nemen!!!:)-D

Ik ben zo benieuw hoe het er is.

gr Fransje

• mini

Hallo Anja,

Ja,dat is jammer,hadden we lekker kunnen borrelen;)

en was wel leuk geweest om elkaar eens te zien.

Maar ik zal aan je denken,en als wij het er weer op hebben zitten

heb jij het nog lekker te goed.B)

Groetjes Mini.