Pre-paid micro simkaart voor iPad

• JolandaH

Taat, kijk eens naar de vraag en antwoorden van Koolmees over vodafone; laatste bericht staat op 2 april….

• Taat

Jolanda, had topic van Koolmees al gelezen inderdaad, maar dat ging vlgs mij over simkaart voor telefoons, en usb sticks voor laptop. iPad werkt niet met usb-stick, maar daar moet echt speciaal micro-simkaartje in. Lopen Vodafone-shop wel even binnen. Komt goed.

Twijfel trouwens toch al beetje over meenemen iPad. Staan wel leesboeken op voor tijdens vakantie, maar waar laat je dat ding als je even gaat zwemmen? Iedereen ziet dat je met dat ding op schoot zit….. Past ook niet in kluisje van hotel. En je moet de kat toch ook niet op het spek binden, hoe aardig het personeel ook is. Zo'n ding is een half jaarsalaris voor ze (als het niet meer is). Kan er nog 3 weken over nadenken (:D

Groeten, Taat

• agnes

Hallo Taat.

Een tip voor als je geen leesboeken mee wilt sjouwen of IPad in je koffer en je toch wat te lezen wilt hebben.

Bij het Orange Cafe ( nederlandse eigenaars ) aan de Village Road hebben ze een zeer uitgebreide bieb waar je boeken kunt lenen.

google maar eens ff ( orange cafe hurghada )

groetjes Agnes.

• JolandaH

Ik was daar met ipad 1. Daarom schreef ik dat je foontje mee moet nemen waarop je de kaart neemt En waarop je draagbaar wifi hotspot kan inschakelen. Wij hadden prima en vlot verbinding op onze andere foons, ipod en ipad….tja anders blijft t behelpen op vakantie …haha. En de ipad paste ruim in de kluis. En idd geen boeken mee…. Fijne vakantie met of zonder ipad!

Groet

Jolanda

• Taat

Hoi Jolanda,

Okee, op die fiets. Wordt nu toch wel verleidelijk om e.e.a. mee te nemen. Maar in hotel waar wij verblijven past iPad helaas niet in kluisje weet ik uit ervaring…. dus dat is nog wel een pijnpuntje.

Kan alleen iPhone meenemen, maar een boek leest daar toch niet zo lekker op :S

Groet, Taat

• Taat

Hallo Agnes,

Aangezien wij in El Gouna zitten, wandel je niet zomaar even naar Aart z'n café, zeker niet gezien het feit dat ik gemiddeld minstens 1 boek per 2 dagen “verslind”……

In het hotel waar wij zitten is ook een flinke verzameling achtergelaten boeken, maar vaak niet helemaal (of helemaal niet) mijn smaak (ook veel b-keus/flodderdingen, anders laat je ze niet zomaar achter).

Maar mochten we naar Hurghada gaan en Orange Cafe bezoeken zal ik toch eens kijken. Ben nu toch onderhand ook wel nieuwsgierig naar Aart (:P)

Groeten, Taat

• agnes

Hai Taat.

Ja, sorry, had alleen het laatste berichtje van je gelezen. Zag later dat je in El Gouna zat. Nee is wandelend te ver, hihihi, maar met de taxi goed te doen.

groetjes Agnes, fijne vakantie.

• Peter Overeem

Ik heb een paar dagen geldeden nog een SIM kaartje op maat geknipt voor een Ipad van een gast van ons, werkte perfect hoor, SIM kaartje laad je op met een zgn. data bucket van 1,5 of 7 GB en wat belkrediet en voila alles werkt.

• ina

ipad in de koffer en koffer op slot

Taat Schreef:

——————————————————-

> Hoi Jolanda,

>

> Okee, op die fiets. Wordt nu toch wel verleidelijk

> om e.e.a. mee te nemen. Maar in hotel waar wij

> verblijven past iPad helaas niet in kluisje weet

> ik uit ervaring…. dus dat is nog wel een

> pijnpuntje.

> Kan alleen iPhone meenemen, maar een boek leest

> daar toch niet zo lekker op :S

>

> Groet, Taat

• suzanne

Wij doen de iPad altijd in de koffer en die op de kamer op slot. Koffer nummer 2 er boven op en die ook op slot. Een boek leest inderdaad prettiger op de iPad. Veel plezier. Suzanne