Pre-paid micro simkaart voor iPad

• Taat

Hallo!

Kan iemand mij vertellen of er pre-paid micro-simkaarten voor iPad of iPhone te koop zijn in El Gouna? Vodafone of Mobinil? In het hotel waar wij heengaan begin juni is geen gratis wifi, en aangezien ik geen kapitalen voor roaming kwijt wil zijn, dacht ik er over om een pre-paid simkaarten te kopen voor mijn iPad (of iPhone). Zijn die te verkrijgen, en zo ja, wat zijn zo de prijzen voor b.v. 300Mb en nog wat belminuten?

Heb al gezocht op dit prikbord, maar zie alleen antwoorden over USB-sticks of Dongels, en dat werkt dus niet met een iPad.

Ik ben en blijf een digibeet, dus graag antwoorden in Jip-en-Janneke taal svp :S.

Alvast bedankt!

Groeten,

Taat

• mlrr

Geen idee of ze te koop zijn in El Gouna, wel in Hurghada.

Je kan het navragen in je hotel of er een vodafone winkel is of aan het personeel die

je vast verder kunnen helpen.

Het zou me trouwens niets verbazen dat je op de meeste plaatsen en hotels toch wel een

gratis wifi (of betaald) verbinding zal hebben.

Tegenwoordig hebben de meeste (eet)cafe's gratis wifi maar wordt dat nergens vermeld

dat zal je pas zien als je er daadwerkelijk bent.

Succes

• aart bos

ik zoek ook zo'n ding, dus zodra ik het gevonden heb zal ik het melden.

over wi-fi: wij hebben dat bij ons, maar als dat regelmatig niet of nauwelijks werkt ( egypte, nietwaar ) is het best slordig als je dan op je pui hebt staan dat het er is.

gelukkig werkt het bijna altijd en benne de mensen er blij mee

• TOM van Straalen

Wat moet AART Bos nou met een micro simkaart ?

Hij heeft toch prachtig wifi in zijn orange

groet TOM

• aart bos

ja, natuurlijk hebben wij wi-fi Tom, maar sinds kort zijn wij superblije eigenaars van een hele mooie I-pad 3 en willen af en toe, zomaar ergens, ons dagblad downloaden of bv het prikbord bekijken.

• TOM van Straalen

OOHHH wat leuk, Moet je wel een digitaal abb. nemen op de telegraaf. Want de Volkskrant en het vrije volk zijn nog niet zo ver

• aart bos

beste tom, onze I-pad is heel bijzonder. gekregen van hele aparte aardige mensen en onze I-pad wil geen telegraaf. het is een echte linkse rakker!

• Taat

Beste prikborders,

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden en meedenken. Ik weet dat er een vodafone-shop op het plein in down town El Gouna zit. Lopen wel even langs. En ja, er is wel wifi in het hotel voor € 2,- per uur en alleen in de openbare ruimtes. Dus even bankzaken regelen, face-timen (leuk hè Aart, al geprobeerd? Skypen maar dan makkelijker en beter), iMessagen enzo is wel fijn als dat ook vanuit je kamer/balkon kan. En ach, anders maar eens een vakantie ZONDER computer. Misschien ook wel relaxed….. (:P)

Groeten,

Taat

(Nog 27 nachtje slapen, joehoe! Egypt, here we come again!)

• trudy

Taat Schreef:

——————————————————-

> Beste prikborders,

>

> Allemaal bedankt voor jullie antwoorden en

> meedenken. Ik weet dat er een vodafone-shop op het

> plein in down town El Gouna zit. Lopen wel even

> langs. En ja, er is wel wifi in het hotel voor €

> 2,- per uur en alleen in de openbare ruimtes. Dus

> even bankzaken regelen, face-timen (leuk hè Aart,

> al geprobeerd? Skypen maar dan makkelijker en

> beter), iMessagen enzo is wel fijn als dat ook

> vanuit je kamer/balkon kan. En ach, anders maar

> eens een vakantie ZONDER computer. Misschien ook

> wel relaxed….. (:P)

>

> Groeten,

> Taat

>

> (Nog 27 nachtje slapen, joehoe! Egypt, here we

> come again!)

heerlijk Taat

ook wij nog 27 nachtjes slapen ,,,,,joehoeeeee …haaa haaa

• joke

snik…..

wij mogen nog 10 maanden slapen……..

ach ja…… zijn dan ook pas geweest.

Voor degenen die gaan: hele fijne vakantie én stuur teveel aan zon……. richting Holland.

groetjes,

Joke.