dana beach resort hurghada

• lisa

hoi,

het eten is er zeer goed, gevarieerd en van goede kwaliteit. er zijn 4 restaurants te weten, een aziatisch-, duits-, italiaans- en een hoofdrestaurant waar bepaalde gerechten ter plekke vers bereid worden. Dus volop keuze. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid.

Wat ik niet zo goed begrijp is dat mensen vaak alleen maar geinteresseerd zijn in het eten. Ik vraag me af of mensen thuis ook iedere dag zo'n ruime keuze tot hun beschikking hebben. En bevalt het eten je niet zo goed, het is natuurlijk altijd een persoonlijke smaak, ga dan gezellig buiten de deur van het hotel eten. Je kunt voor nog geen 10 euro een zeer uitgebreide maaltijd krijgen en dan steun je de plaatselijke bevolking ook nog eens. Die mensen hebben soms nog niet eens per dag een 1 gangs menu op hun bord!

• angel

Is dit serieus of een grapje,een frikandel in Egypte :)

• joke

Hoi Angel,

is geen grapje….. kun je echt krijgen, nou ja kopen dan….. in het Oranje Café.

Je kunt ze zelfs meenemen, goed verpakt in je koffer met kranten er omheen.

Niet dag van te voren al inpakken, maar op het laatste moment.

De koffers gaan in de bagageruimte van het vliegtuig én daar is het lekker koud.

Bij aankomst Hotel…uitpakken en…….daarna naar het Oranje Café….. en ze zijn nog steeds bevroren…

De meeste taxichauffeurs weten het Oranje Café te vinden.

Talloze Hollanders verzorgen zo de aanvoer van hun geliefde frikadellen voor Aart en Marianne.

Google maar eens Oranje Cafe Hurghada….. kom je vanzelf op hun site uit en ook daar is een forum waar je van alles kunt lezen…..

Groeten,

joke.

• agnes

Hai Angel.

Het is echt waar, ik heb er ook één gegeten en smaakte heerlijk. Met mayo, curry, uitjes.

Eens een keer wat anders dan het hotel eten, alhoewel ik daar ook altijd keus genoeg heb.

En het is er heel gezellig, leuk voor een avondje uit.

Was je vergeten te vermelden dat het Orange Cafe aan een lange mooie wandelboulevard ligt ( Village Road ) met tal van winkeltjes. Dus eerst ff lekker shoppen en dan voor een lekkere hap naar Aart, of andersom, hahaha.

groetjes Agnes.

• angel

Dank je voor jullie reactie`s

Wij vertrekken de 16e juni richting Hurghada,ben benieuwd wij zijn alleen nog maar in Sharm geweest.

Gr Angel