dana beach resort hurghada

• ulrich

hoi,

zyn er hier mensen die onlangs naar dit hotel geweest zyn,want wil wel eens weten of het eten er nog goed is.

de meeste mensen vonden het goed las ik op verschillende forums,maar er was iemand die zei dat er geen Europese koks meer zyn nu en dat het eten niet goed meer was.

weet er iemand meer van ?

• aart bos

gisteren nog mensen gesproken die daar vakantie vieren. het eten is er op het moment goed, alleen na een weekie vonden ze het saai! en veels te ver weg van de stad.

• ulrich

hoi,

oke bedankt voor de info aart,zal het wel zien als ik er ben op 25 augustus,is eerste keer dat ik naar egypte ga.

• agnes

Hai Ulrich.

Als je het hotel eten zat bent ga je gewoon een keer naar Aart ( orange cafe ).

Lekkere biefstuk, bal gehakt, fricandel speciaal, enz enz, lekkere hollandse pot, hahaha.

groetjes Agnes.

• ulrich

ja zal ik zeker eens bezoeken,fricandel of andere snack gaat er altyd in by my zenne.

hoe ver is dat van dana beach resort ongeveer?te voet,of met taxi?

bedankt voor den tip Agnes

• agnes

Oei, dat weet ik zo niet maar misschien leest Aart dit of iemand anders en kan je hier antwoord op geven.

Google maar eens ( orange cafe hurghada )

Je hebt hier een taxi voor nodig, maar wat de afstand is weet ik niet, Dana ligt in ieder geval niet aan de Village Road waar Orange zit.

enne, graag gedaan.

• Peter Overeem

Hallo Ulrich, de afstand naar Orange Café is precies 10 Km vanaf Dana Beach, een taxi heb je dan voor maximaal 20 pondjes. Laat je afzetten bij Royal Palace hotel, als je dan met je rug naar het hotel staat zie je links aan de overkant het Orange Café.

Een hele fijne vakantie!

• JolandaH

Ik ben in mrt geweest (3e keer) T eten vonden wij ook iets minder….. Maar wat is minder van geweldig?… Dus nog steeds goed. Infecties van eten vind ik altijd aparte verhalen… Ivm warmteverschil veel water (niet gekoeld!) water drinken en met lunch en diner soep vooraf… Wij hebben nooit ergens last van gehad. Klopklop ;)

Ik heb dus geen verhalen gehoord of iets gezien in mrt (we waren er 3 weken) van slecht eten…ook bv niet ervaren dat mensen klagen/ zuchten in restaurant….

Hele fijne vakantie!!

ps

Wij gingen naar centrum hurghada met witte taxibusjes, die kosten maar 2,5 pond pp (!)

• aart bos

peter beschrijft uitstekend hoe we te bereiken zijn. klein advies: gebruik de taxiservice van het hotel= wel iets duurder, geen ommetjes, geen gezeur over geld, geen idioot rijgedrag en ze weten de weg.

• ulrich

hoi,

bedankt iedereen voor de info.

als ik terug ben van Egypte zal ik het hier wel vertellen hoe het in het hotel geweest is.