Leuke en veilige excursies te boeken vanuit Beach Albatros Palace?

• Wilmo

Ondertussen ben ik net terug van vakantie. Het was er geweldig leuk! Excursies had ik geboekt via Tilly. Omdat zij net in Nederland verbleef werd ik verwezen naar de Belgische Simone. Alles was prima verzorgd en erg leuk.Een aanrader dus. De jeepsafari met sterren kijken kostte hier 15 euro, terwijl we via de reisorganisatie voor precies hetzelfde wel 40 euro hadden moeten betalen. Dat scheelt dus aanzienlijk.

• Wilmo

Ik schreef Simone, maar haar naam is Sabine, foutje…

• Sarah

Mag ik vragen hoe ik in contact kom met Sabine ?ga ik April naar Hurghada en heb albesloten om Cairo te schrappen en wil wel graag het een en ander gaan ondernemen. Vaak is mond op mond reclame het beste ,en heb geen zin om keiharde euro bedragen te betalen aan de touropperators

• joke

Dag Sarah,

telefoonnummer van Tilly is 0020 1005045815.

Maar bel dat vanuit Hurghada, vanuit Nederland is dat veels te duur.

Je krijgt zo nog een email binnen van me met daarin tilly's emailadres en haar website. (via je emailadres met een verwijzing naar de deze pagina)

Mogen die hier niet plaatsen van de webmaster…. dus moet het op deze manier.

alvast een fijne vakantie in april,

joke.

Het telefoonnummer waarop Sabine in Hurghada te bereiken is 00201068071934, dit gaf Tilly me zo juist door !!!!!!