Leuke en veilige excursies te boeken vanuit Beach Albatros Palace?

• Wilmo

Over een week ga ik met twee kinderen ( 14 en 17 jaar) naar Beach Albatros Palace, Hurghada. Weet iemand of er leuke excursies te boeken zijn en of het ook veilig is om dit te doen? Kun je excursies het best boeken via het hotel of ergens anders? Verder ben ik ook benieuwd of je er momenteel leuk kunt snorkelen of dat het zeewater nog te koud is of dat er teveel wind staat? We hebben er in ieder geval al erg zin in!

• Ton

Kijk bij excursies tilly daar vind je alles op deze topic

• agnes

Hallo Wilmo.

Even googlen onder de naam ( tilly hurghada ).

Zie je haar website staan.

groetjes Agnes.

• Wilmo

Bedankt Ton en Agnes, ik heb de website gevonden en heb ondertussen contact gezocht per mail met Tilly.

• steven

Hoi Wilmo,

nog een tip om op te googelen, Miriam kok Luxor.

Zeewater schat ik op ongeveer 23 graden, eventueel met een wetsuite goed te doen.

Fijne vakantie alvast!

• Wilmo

Bedankt Steven, handig om op deze manier aan informatie te komen!

• steven

Das het mooie van dit forum, heeft mij erg geholpen toen ik ook vol met vragen zat. Heb ook erg veel van Aart, van het orange café geleerd, loop daar eens naar binnen, beste VVV van hurghada! Nog een laatste tip, heb je de zoekfunctie rechtsboven al gevonden?

• Wilmo

Ja, de zoekfunctie heb ik ook gevonden. Van Aart uit het Orange café wist ik nog niet, ook weer handig om te weten. Tilly zit zelf in Nederland, maar heeft ons doorverwezen naar ene Sabine. Heb ondertussen via mail al een afspraak met haar gemaakt in Hurghada. Handig! Bedankt ook weer Steven!

• lisa

Het beste kunt u uw excursies boeken bij uw reisleiding. Hij/zij komt meerdere malen per week uw bezoeken en kan u goede tips geven over het hotel, omgeving en excursies. U zult ter plekke ook lastig gevallen worden door opdringerige verkopers op het strand van het hotel of buiten. Ik kan u alleen adviseren hier niet op in te gaan en uitsluitend te boeken bij uw reisleiding, de prijzen zijn ook vaak gunstiger en uw excursies is verzekerd en dat is heel erg belangrijk wanneer er iets mocht gebeuren. Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

• steven

Topic starter is 2 dagen geleden vertrokken!