Zeg Utrech,
Was je even kwijt. Nou je hebt heel wat gemist hoor. Gisteren veel stress maar na een goede nachtrust met Wilma ben ik weer helemaal hersteld. Nu we het toch over Gambeesewipkippen hebben.
Dat gaas van de voliere is een goed idee, want wat moet je met een besneden kip? Toch? Ik weet dat de buurvrouw het ook heel leuk gaat vinden, die houdt namelijk heel veel van wi****, sorry kippen. Toetsen bord wil niet meer zo goed. Heb ik van mijn schoonmoeder gekregen en ze leeft nog steeds. Moet nog wel even zeggen dat de Gambeesewipkip is uitgestorven sinds 3 januari 2008. Het beest leefde zich zo uit dat tie er aan is bezweken. Heel veel Gambianen waren hier heel verdrietig over.
Joh wat een prachtig gedicht, en bijna geen schrijffouten. Ik weet er ook een, maar die zal ik later wel vertellen. En wat is dat toch met die meiden? Weet wel dat Agnes een Karel heeft en twee kinderen. Die kinderen zou ik me geen zorgen over maken maar Karel is een ander verhaal. Die Karel is 2 meter 10 en heeft handen die groter zijn dan de mond van Brigitte Bardot. Daarnaast kan die nog praten ook. Je bent gewaarschuwd.
En hoezo mag ik me nergens tegenaan bemoeien. Moet ik zelf weten. Nou, na de bamiballen van Marianne smaakt alles, ik vond de wijn heel lekker hoor. Die wijn was zo lekker, dat we de volgende dag nog een fles moesten afrekenen. En we hadden nog niets gedronken. Dat krijg als je nog alles uitrekend op een Egyptisch kleitablet. Mijn kippetje Wilma vond de wijn uitstekend, ze heeft wel de hele nacht op de doos gezeten. Ik zei nog: “Nu heb ik twee zeiklijsters”. Vond ze heus niet erg dat ik dat zei, alleen mijn arm doet nog zeer.
Maar hoe zit dat nou met Koninginnedag? Als Aart wil gaan zaklopen heeft tie wel een probleem. Los van die drie, die achter de bar staan, heeft tie nog wel een zakkenprobleem. Misschien kan die er een paar pikken van de kamelen die ze achter hun kont hebben hangen. Is verder niets mee gebeurd.
Zag je trouwens dat we Lidwien blij hebben gemaakt. Zo blij dat ze samen met Edwin wel voor 6 weken wijn gaan drinken bij de farao om de hoek. Ik zal het wel weer hebben gemist. Trouwens wat kan mij het weerbericht van Belgie schelen. Hier stonden ook veel rukwinden. Ben zelfs even naar buiten gelopen en werd er helemaal blij van.
Wie ook heel blij was, was mijn tandarts. Toen ik in die stoel lag en mijn mond open deed stak die idioot zijn hand erin. Nou vraag ik je. Ik schrikken en met een grote klap mijn mond dicht. Dat was nog niet zo erg, maar ik heb zijn horloge doogeslikt. Zo, die was sacharijnig. Hij heb makkelijk lullen, want dat ding gaat elke morgen om vier uur af en ik krijg het kreng niet uit.
Tijd voor een gedicht en ik ga voor de hoofdprijs.
Er staat een kameel te poepen,
ergens om de hoek.
Daarnaast staat een Egyptenaar,
met naar benee, zijn broek.
Vind het toch zukke leuke beesten ……. die Egyptenaren.
Zeg Utrech, weet jij de overeenkomst tussen een Balinese Schijtlijster en een Egyptische taxichauffeur. Nee he, dat ik het ook vraag. Nou, ze zijn allebei aan de rees/race.
Ga nu even stoppen.
Groet, ton w