Hey Utrecht, literair wonder, jij ook hier? Wat leuk. Natuurllijk ook jij de beste wensen voor 2012.
Niet om je meteen af te serveren, maar er stond een klein spelfoutje in je nieuwjaarswens. Het moet namelijk zijn: zonnig en dus niet sonneg. Als je wilt, kan je dit nog corrigeren door middel van de knop bericht wijzigen. Gezien de aandacht die je aan je stukjes besteedt, zou het jammer zijn als anderen deze fout ook opmerken. Maar misschien is het vroege tijdstip dat jij je postings schrijft, hier wel debet aan. Ik vind het zelf ook niet leuk als ik midden in de nacht wakker wordt en dan moet plassen.
Zoals je ziet, ben ik zelf ook een vroege vogel. Dit komt omdat ik zo kranten moet gaan bezorgen. Tis een leuke baan en ik heb een vast contract tot aan mijn 67ste. Dus dat flessen rapen in SHARM EL NAGA hoeft niet. Maar bedankt voor de tip.
O ja, ik heb niets gezegd over Aart zijn favoriete plekje, dat was Klikspaan Suzanne die hier een topic over begon. Wel goed lezen hoor, want als je net zo goed leest als je schrijft was dat je wel opgevallen.
Maak je trouwens verder geen zorgen over de rit naar SHARM EL NAGA. Als jij niet wagenziek wordt, gaat de chauffeur in een keer door. Vraag Aart om een jonkie, die rijden namelijk wat harder zodat je er eerder bent en langer van de dag kan genieten.
Maar wat is dat toch met mijn vriendin? Eerst moet ik die Egyptenaren van haar strandbed af jagen, vervolgens wordt Dirk een beetje te vriendelijk en nu begin jij ook al. En trouwens, het is mijn vriendin dus ik kan altijd over haar beginnen. Voor de goede orde, als je toch meent amicaal te moeten zijn met mijn vriendin, dan bel ik Dirk zijn vrouw en vertel haar alles. Aangezien jij geen vriendin hebt, ben ik dan wel genoodzaakt deze stap te moeten nemen. En geloof me, Dirk gaat hier niet blij van worden.
Wat mij betreft mag Aart flink zijn zakken vullen met Egyptische ponden. Moet tie wel op tijd zijn zakken legen anders zakt zijn broek af. Of was het andersom???
Om een lang verhaal kort te houden, welkom op dit prikbord.
Groet, ton w
Ps. Marianne, gefeliciteerd met je verjaardag. Ook namens Wilma.
Nog een ps. Utrecht, voorzichtig met het doorgeven van verjaardagen. Agnes kan namelijk alles op Facebook controleren wie er jarig is. Ze zei zelfs tegen mij dat ik geen grapjes mocht maken over de door ons allen aanbeden Farao der Lage Landen. Nou, op Facebook staat ook heel veel foute informatie.