goed hotel EN mooi snorkelen!

• s@n

De prijzen voor tickets en pakketreizen wijzigen inderdaad per dag!

Arke had een mooie prijs voor een ticket naar Hurghada, 1 dag later is de prijs alweer 50 euro duurder.

Ik heb nu 2 tickets van thomascook.be, de zonbon.

Dus zoeken we nog een hotel erbij.

we hebben onze vakantie een weekje opgeschoven, we willen over 2 weken weg.

Ik heb ook dringend behoefte aan een weekje zon en snorkelen voordat de lange winter begint.

grt San

• Lidwien61

Joke,

Als je via Zoover naar Arabella gaat en dan alle reisaanbieders: egyptereisbureau.nl of allinreisbureau/ 12 november aanbieding (even doorklikken! ong 550 p.p.). Wij moeten echt 15 november vertrekken…..

• joke

Hoi Lidwien,

we willen via duitsland vertrekken, is dichterbij dan amsterdam.

willen nog een keertje naar ons oude hotel toe waar we 4 jaar zijn geweest in november.

bevalt het niet dan staat arabella bovenaan op ons lijstje voor maart, maar ga toch eens kijken op de zoover enz.

bedankt,

joke.

• ina

Let wel op dat je de zonbon niet gelijk kan gebruiken dacht pas na 30 dagen datum aanschaf, en pas 3 dagen van te voren kan boeken en heen terug reis niet duurder mag zijn. da € 350,00

Ik gebruik ze zelf ook als je aan al het bovenstaand voldoet is het een lachtertje die prijs

• s@n

Ja ik weet het, vanaf volgende week mag ik de zonbon gebruiken en gelukkig is mijn baas flexibel.

in week 32 zijn nog veel mogelijkheden naar hurghada.

Dus nog even afwachten met hotel boeken.

• s@n

ik denk dat het arabella of arabia wordt!

via holidaycheck.de zijn de prijzen voor alleen het hotel redelijk zo'n 245 pp

dan nog het ticket 111pp, dat is toch niet verkeerd??

In mei zijn we naar sharm geweest naar sunrise island view, dat kostte ons het dubbele.

grt San

• josschie

arabella azur heeft mooie mogelijkheden om te snorkelen, koraal direct aan het strand, afgelopen april hier geweest

Zelfs 2 keer dolfijnen gezien die het haventje inzwommen zo dichtbij mooi hoor.

en all in is hier nog zo als het hoort.

• s@n

Ik ga inderdaad voor dit hotel of voor arabia. nu maar hopen dat ik via zonbon een ticketkan boeken.

grt san