Openbaar strand Hurghada

• suzanne

Aart, zou je me kunnen vertellen hoe de temp. in dec. is?

We gaan voor de 2e keer naar Hurghada. We zijn wel vaken in Egypte geweest maar dat was in 4x Sharm el Sheik en 1x Marsa alam.

We gaan Arabia Azur. Ligt dat een beetje in de buurt van jou cafe?

Alvast bedankt Suzanne

• agnes

Hallo Jolanda.

Volgens mij ben je nieuw hier op het prikbord, ik zie nog wel eens nieuwe namen staan, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch.

Welkom bij de club zou ik zeggen, hahaha.

Nu is het wel net zo netjes als vragenstelster of vragensteller dat er gereageerd word van jouw kant op de antwoorden die je krijgt.

De mensen steken er tijd in en helpen je met je vraag en is het dan niet fijn om van jouw kant ook iets te laten horen. Lijkt me wel.

Ik zie dit bij meer mensen, net zoals het niet openen van privé berichtjes, ook zoiets.

Groetjes Agnes.

• jolanda2526

Hallo Agnes,

Normaal reageer ik niet zo snel op reacties van mensen maar in jou geval doe ik het toch.

Ik heb 2 dagen geleden een bericht geplaatst zolang is dat dus nog niet geleden toch??? Maar uit jou reactie lijkt het al lang geleden.

Het komt een beetje heel erg raar over. Je schrikt zo alleen maar mensen af. Natuurlijk wil ik de mensen bedanken voor hun reactie maar er zijn ook mensen die werken of een gezinnetje hebben, dus niet gelijk kunnen reageren.

Dus laat voortaan je commentaar even voor je en wacht gewoon af.

Ik denk namens heeeeeel veel mensen alvast bedankt!!!

P.s. word van jou kant……is met dt hoor ;)

• jolanda2526

Zo dan kan ik nu de mensen bedanken die wel met nuttige informatie kwamen. Bedankt!!

Ik heb besloten dat we naar Sharm el naga gaan. Heb even gegoogled en het ziet er prachtig uit.

Heb er nu al zin in……maar nog 4 weekjes geduld!:)

• Helena

Heel veel plezier Jolanda!B)

• agnes

Hai Jolanda.

Nee. dat klopt, maar ik zag dat je de 23ste om 22.32 actief was op het prikbord en je had al veel reakties gekregen op je vraag maar toen reageerde je niet, vandaar.

Sharm El Naga, nou, was mijn tip toch waardevol voor je zo te lezen.

groetjes Agnes.

• S-@nnn

jolanda2526 Schreef:

——————————————————-

> >

> P.s. word van jou kant……is met dt hoor ;)

Ik wens je heel veel plezier! Gaat vast lukken! (tu)

enne….mensen verbeteren màg…maar dan zelf ook netjes schrijven hè!

Het is namelijk jouW kant! :D

• sabrina.leppens@home.nl

He He,

Mag ik vragen welk hotel je geboekt heb?

ik heb een appartement tegenover een publiek strand waar je heel goed met kleine kinderen kunt zwemmen en snorkelen.

Heb je verder nog meer vragen vraag me maar raak.

groeten sabrina

• jolanda2526

Hoi Sabrina,

Wij zitten in Hotel Jungle Aqua Park.

Mijn oudste zoontje is 3,5 kan al goed snorkelen, maar ik wil gewoon niet meters moeten lopen met hem om vissen te kunnen zien.

En bij ons hotel is dat dus wel het geval als ik zo de reacties lees. En dat geeft niet we hebben volgens mij een heel leuk en goed hotel. Maar we willen toch wel een paar x naar een strand toe.

Dus vandaar mijn vraag…..

Heeft dat publiek strand tegenover je appartement ook een naam?

Alvast bedankt!

Groetjes Jolanda