die betonnen bed-ombouw hadden we bij Hotel Arabella trouwens ook……
het was gewoon weer goed ..
daar bedoel ik mee dat ik niets negatiefs heeft ondervonden …na al die negatieve berichten hier op prikbord van degen die geweest zijn ,,,en veel dingen hebben meegemaakt ,,,,Jammer ,,,,.
wij komen hier al vele jaren ,,nu is het echt niet zo dat ik alles maar goed vind,,,maar echt het was echt goed …..het was zelfs beter dan verleden jaar wat het eten betreft zeker,
genoeg keus ,,,vollen bakken ,,,,goed warm …mocht het even niet zo zijn dat de bak vol was ,,,nou even een seintje en het was gelijk voor elkaar ,,,,ook bij het nieuwe zwembad ,,, het italiaanse restaurant ,,,geweldig je eigen pizza samenstellen zo de oven in heerlijk ,,
personeel daar hebben wij helemaal geen moeite mee,,,kamer iedere dag schoon….linnen goed ,,,handdoeken iedere dag schoon ,,,wat tip betreft ,,,de kamerboy,,zo af en toe wat ,,,daar geef hij je dan ook weer wat extra,s voor terug ,,,,,,ook al geef je een dag niets ,,,,,maar een vriendelijk woord doet ook veel ,,,
en wat het allin betreft ,,,,mensen zeuren ook dat er dingen zijn waar ze voor moeten betalen ,,zo als verse geperste sappen ..en wat water betreft de koelkast ligt vol zelfs boven op de koelkast word nog flessen water gezet ,,,,,nooit te kort …
de bedden slapen heerlijk ,,,op die stenen onderbouw .. met een heel goed matras ,,,,,
wat plastic bekers betreft ….natuurlijk daar kan ik in komen …aan het strand en bij het zwembad .. veel tegevaarlijk dat glas ….mocht je savonds nog wat mee naar je kamer willen nemen dan doen ze het ook in plastic ,,,,(geen bezwaar) op de kamer doe je het dan gewoon in een glas ,,,als je uit een glas wil drinken ,,,,,
ook het personeel aan de balie vriendelijk ..
jammer voor de mensen die geweest zijn die het niet zo fijn hebben gehad ,kom mischien dat het hotel pas weer open was ,,na 3 maanden gesloten te zijn geweest ,,alles moest weer gaan draaien ,,,.
maar echt wij gaan zeker zo gauw mogelijk weer terug
.
,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?