Alie Schreef:
——————————————————-
> Geertje Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > jammer Alie.
> >
> > 1sept. gaan wij daar heen …………3
> weken
> > later ….. dan kan ik er over meepraten ,
> >
> > groetjes
>
>
> Ik hoop echt voor iedereen die daar nog naar toe
> gaat ,dat ze een hele fijne vakantie hebben.
> Het is niet mijn bedoeling de boel zwart te
> maken,maar om de mensen te helpen door ze
> voortijdig te waarschuwen…..dat is mijn opzet.
> En misschien in een rustige periode loopt alles
> ook anders…zou zo maar kunnen…
> Maar qua hygiene en eten bereiden kunnen ze nog
> heel veel leren…………..
> Ik gun iedereen een schitterende vakantie!
> Een tip: neem GEEN tuinhuisje!!!
> Dit zijn afbraak pandjes…..als je foto's wil
> zien,kan ik ze sturen….je zal heftig schrikken.
> Vriendelijke groet:Alie
hoi Alie.
wij krijgen altyd een kamer in het gebouw naast het restaurant .altyd als als wij daar komen …de bungaloos ..daar hebben we in de begin jaren in gezeten viel toen echt mee hoor ..ja kan best zo zijn dat het niet meer zo goed is onderhouden ..als wij komen en er mocht geen kamer in het gebouw zijn ..dan voor 1 nacht zitten wij dan in een bungalootje ,,,,.maar doen altyd hun best om zo snel mogelijk te verhuizen …zitten altyd zo tegen over het zwembad ..,
maar Alie loop er dan niet meer iemand die heel de dag alle loopt te controleren ,, …..wij weten en hebben dat zelf meegemaakt dat alles werd gecontroleerd van het eten in de eetzaal tot aan de glazen bij het zwembad.. zoiets als waren wet (kom meestal uit engeland ) als vast geen Egyptenaar hihhihi …wij zijn zelf een keertje in de keuken geweest om te kijken ,,,,,ja dat was echt onverwachts voor hun .maar alles zag er heel verzorgt uit ….hadden er geen moeite mee dat wij dat vroegen om te kijken ..moest wel even aan de cheff gevraagt worden …maar oke toestemming om te kijken ..
alie wil je mijn even wat foto.s van de huisjes sturen kan ik het even bekijken ,
groetjes