vraagje....iemand al geweest naar hotel Aladdin ???

• trudy

Alie Schreef:

——————————————————-

> Geertje Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > jammer Alie.

> >

> > 1sept. gaan wij daar heen …………3

> weken

> > later ….. dan kan ik er over meepraten ,

> >

> > groetjes

>

>

> Ik hoop echt voor iedereen die daar nog naar toe

> gaat ,dat ze een hele fijne vakantie hebben.

> Het is niet mijn bedoeling de boel zwart te

> maken,maar om de mensen te helpen door ze

> voortijdig te waarschuwen…..dat is mijn opzet.

> En misschien in een rustige periode loopt alles

> ook anders…zou zo maar kunnen…

> Maar qua hygiene en eten bereiden kunnen ze nog

> heel veel leren…………..

> Ik gun iedereen een schitterende vakantie!

> Een tip: neem GEEN tuinhuisje!!!

> Dit zijn afbraak pandjes…..als je foto's wil

> zien,kan ik ze sturen….je zal heftig schrikken.

> Vriendelijke groet:Alie

hoi Alie.

wij krijgen altyd een kamer in het gebouw naast het restaurant .altyd als als wij daar komen …de bungaloos ..daar hebben we in de begin jaren in gezeten viel toen echt mee hoor ..ja kan best zo zijn dat het niet meer zo goed is onderhouden ..als wij komen en er mocht geen kamer in het gebouw zijn ..dan voor 1 nacht zitten wij dan in een bungalootje ,,,,.maar doen altyd hun best om zo snel mogelijk te verhuizen …zitten altyd zo tegen over het zwembad ..,

maar Alie loop er dan niet meer iemand die heel de dag alle loopt te controleren ,, …..wij weten en hebben dat zelf meegemaakt dat alles werd gecontroleerd van het eten in de eetzaal tot aan de glazen bij het zwembad.. zoiets als waren wet (kom meestal uit engeland ) als vast geen Egyptenaar hihhihi …wij zijn zelf een keertje in de keuken geweest om te kijken ,,,,,ja dat was echt onverwachts voor hun .maar alles zag er heel verzorgt uit ….hadden er geen moeite mee dat wij dat vroegen om te kijken ..moest wel even aan de cheff gevraagt worden …maar oke toestemming om te kijken ..

alie wil je mijn even wat foto.s van de huisjes sturen kan ik het even bekijken ,

groetjes

• Helena

Hallo Geertje,

In welk jaar ben jij voor het laatst in Aladdin geweest dan?

Het betrefd hier 2 tuinhutten bij het speeltuintje…..

Ik weet niet hoe ik hier foto's kan plaatsen,want ik heb niet je e mail adres om ze persoonlijk te sturen….

En nee Geertje…ik heb nooit iemand zien controleren,en als dat wel werd gedaan,dan was deze persoon blind of hij makeerde wat aan zijn ogen.

We hebben foto's van de kamer die bij elkaar geplamuurd was tot het bad toe en alles vol met vlekken…het bad-de muren-de grond-het bed en beddengoed.-toilet…..dit zijn foto's die de manager met eigen ogen heeft gecontroleerd in de 2 kamers….en bij controle het schaamrood op zijn kaken kreeg voor een 4 sterren hotel…..(td)

Maar ik wil hier geen eeuwigheid over zeuren,want dan word er weer naar gereareerd hier……ik mag aannemen dat inmiddels een gewaarschuwd mens voor 2 telt!

Vriendelijke groet:Alie

• S-@nnn

Alie Schreef:

——————————————————-

> > Het betrefd hier 2 tuinhutten bij het

> speeltuintje…..

> Ik weet niet hoe ik hier foto's kan plaatsen,want

> ik heb niet je e mail adres om ze persoonlijk te

> sturen….

Het makkelijkst is de foto's op vakantiereiswijzer te plaatsen denk ik!

dan kan iedereen de foto's zien. ;-)

• Helena

Ik heb al wat foto's van de tuin hutten van Aladdin op Zoover gezet onder de naam Kondrouch-Ewijk.

Graag jullie reactie graag…..

Mvg:Alie

• S-@nnn

heb de foto's gezien Alie…..jeetje zeg! ::o

• agnes

Hai Alie.

Nou, dat liegt er niet om.

Krijg de kriebels bij het idee in dat bed te moeten slapen, jeetje wat vies. En dan die douche. Kun je beter een duik in het zwembad nemen.

Heb gelukkig nog nooit zoiets mee gemaakt, brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Het voeg/kit werk laat altijd wel te wensen over in Egypte, dat kennen ze niet, maar als het dan verder schoon is stoor ik mij daar niet aan.

groetjes Agnes.

• joke

Hoi Alie,

foto plaatsen kan hier wel, hoe je het doen moet….

kijk even op : foto soek hurghada van 16 december 2010 daar staat er een van me

hoe je het “doen”moet: even naar de prikpagina van sharm el sheik: naar bericht : haaien/wat is nu de waarheid/foto plaatsen van 16 december 2010.

Groetjes,

joke.

• Helena

joke Schreef:

——————————————————-

> Hoi Alie,

> foto plaatsen kan hier wel, hoe je het doen

> moet….

> kijk even op : foto soek hurghada van 16 december

> 2010 daar staat er een van me

> hoe je het “doen”moet: even naar de prikpagina van

> sharm el sheik: naar bericht : haaien/wat is nu de

> waarheid/foto plaatsen van 16 december 2010.

> Groetjes,

> joke.

Heb ze al op Zoover geplaats Joke.

Daar kan iedereen ze zien.

Mvr:Alie

• trudy

Hoi ali

ja foto,s gezien ….

nee zoiets mag niet ….gelukkig nooit meegemaakt …je vroeg wanneer wij voor het laast geweest waren ….sept 2010 ..,( meestal gaan wij 3x per jaar daar heen ) maar wegens omstandigheden dit jaar niets van gekomen ,

gelukkig staat er op zoover de laaste reac. van iemand die geweest is zeer positief dus daar houden wij ons maar aan vast ….

groetjes Geerstje

• Helena

Sterkte….