oke;)
monica Schreef:
——————————————————-
> Er wordt gevraagd of iemand een idee heeft wanneer
> er verkiezingen zijn en daar geeft iemand een
> antwoord op.
> Gehoord van een egyptenaar die dat misschien op
> advies in 3-voud wil bevestigen.
> Volgens mij een goed antwoord.
Goedenavond,
Er wordt met stelligheid beweerd dat de verkiezingen zijn uitgesteld tot November. Ik denk dat ik dan mag vragen of die bewering geverifieerd is. Een zorgvuldigheid waar een vragensteller op moet kunnen vertrouwen. Daar is naar mijn bescheiden mening niets confronterends aan.
Ik volg het nieuws hier op de voet en probeer een steentje bij te dragen dat niet steunt op speculatie. Tot op heden is niets bekend van definitief uitstel. De vragensteller heeft recht op betrouwbare informatie.
Naharrek Said
Han
monica Schreef:
——————————————————-
> Er wordt hier niet gespeculeerd.
> Degene die hier hun steentje bijdragen doen dit
> met de beste wil die er is.
Daar wordt door mij geen moment aan getwijfeld en ik ben dan in goed gezelschap. U stelt dat er niet gespeculeerd wordt als een Egyptenaar beweert dat de verkiezingen zijn uitgesteld tot November en dat respecteer ik.
Als ik hier zes verschillende ‘locals’ dezelfde vraag stel mag ik rekenen op acht verschillende antwoorden. Ik denk dat dat beeld wel herkenbaar is in de wetenschap dat een Egyptenaar in alle vriendelijkheid nu eenmaal liever een gewenst antwoord geeft dan toe te moeten geven dat hij iets niet weet.
>
> U zegt zelf dat het nog niet bekend is wanneer de
> verkiezingen worden gehouden.
> Die info had u ook kunnen geven.
Hetgeen ik dan toch ook in mijn antwoord met liefde gedaan heb, Monica, na eerst de November-speculatie gecheckt te hebben.
Naharrek Said
Han
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?