vissen in Hurghada

• JohnenSan

Wij zijn er vanaf 5 juli en ik heb hier ook een zeevisser bij me, dus plekje over dan stuur ik hem mee…..

• kameleon

moet lukken toch dat plekje over :D

ps in welke hotels verblijven jullie dan? en verzamelen bij aart voor koffie en visserslatijn :P

grtjes de zeeuwtjes

• marjan

Hallo Kameleon,

Ik schrijf uit naam van mijn man Hans, hij is zeker geintresseerd om met jullie mee tegaan een echte visliefhebber.

Wij zijn er van de 16de juli t/m 6 augustus, dus onze voorkeur gaat gelijk uit naar de 18de juli.

2 jaar geleden is hij wezen vissen in safaga vanaf hotel nemo , dit is van een belgische eigenaar, wat erg leuk was, er konden vier vissers mee, wat 250 euro toen kosten, hoe dat nu is weten wij niet, kleine boot voor vier passagiers ze hebben kleine vissen gevangen, maar wilde graag tonijnen/ baracuda's vangen wat niet lukte. Maar wel een top dag.

Wij hebben een huur auto die periode, dus kunnen gemakkelijk in safaga komen.

16 juli zijn wij bij het orangecafe laat in de avond, komen dan net aan, 19 uur land het vliegtuig (bij geen vertraging) en dan nog even settelen en de huurauto halen voordat wij richting orangecafe gaan. Aart kan ons persoonlijk dus heeft ook telefoonnummers van ons.

• JohnenSan

hmm de 18e wordt niets, de 19e gaan we terug naar huis.

Maar we melden ons de 6e bij Aart

• kameleon

wij melden ons de 7 de bij Aart en dan komt wel goed/zal eerst 5 dagen duiken op zoek naar de grote jongens (lol)

tot bij Aart

• aart bos

ik ga richting schiphol over een uurtje en ben dan voorlopig weer in hrg. ik ga jullie zien!

• kameleon

Ga er van uit dat je al wat Egyptisch zand gesnoven hebt , en misschien ook weer wat meer weet voor ons.

mvg de zeeuwtjes

ps de joppie komt er aan

• Frans

he

• ina

joppie (saus) is voor een ander bos….. voor aart bos van het orange cafe

• kameleon

Zo als het er nu uit ziet zijn wij al met 3 personen daar komt nog 1 iemand bij van forum, misschien nog 2 personen extra zou leuk zijn .

Post als ik in Egypte ben wel me Egyptisch nummer op deze post

prijs voor volledige boot is € 250 lees ik in me prive mail

tot vangst

rene