vissen in Hurghada

• kameleon

Wij zitten van 7 juli tot 21 juli in egypte

op 17 juli of 18 juli zou ik graag een serieuze vistrip willen maken ,zijn er meer gegadigden.

Dan is het misschien te overzien en te verwezenlijken

veel vis fun rené

• Ton

Hallo Kameleon Ik doe graag mee wij zijn er van 7 juli t/m 28 juli in Hurghada

Ik hoor graag of er nog meer gegadigden zijn.

Op tot vis

Ton

• aart bos

let op! als je vraagt aan bv de jongens die rondlopen op het strand of er een vistocht geregeld kan worden zullen ze altijd ja zeggen. daarna komt de teleurstelling:

als ze geen boot vol krijgen met vissers gaat het niet door. ze zullen ook niet overleggen met collega's in andere hotels, want ze willen dat zelf voor mekaar krijgen.

wie weet kan ik helpen via me “netwerk”. er zijn nog steeds nuchtere zakenlieden die het niet erg vinden om de zaken gezamelijk te regelen onder het motto: beter een beetje dan helemaal niks.

als ik kan helpen? weet je me te vinden!

heb een mooie vakantie, tot ziens, tot orange!

• kameleon

Aart nadat we landen ff naar hotel en dan op de koffie dan mag je ons zeker helpen. Want we willen echt vissen en niet zo als elk jaar met paar aan boord en dan na 3 uur teleurstelling weer terug naar hotel. Dus je hulp is van harte welkom.

grtjes de zeeuwtjes

• Henk (Safaga)

Ik weet eventueel ook wel een adres, je moet daarvoor wel naar Safaga, een drie kwartier rijden vanaf Hurghada.

google eens op motoryacht brucevoor foto's en meer informatie.

Je kunt mij eventueel een privé mailtje sturen voor de link.

Henk

• Arian

Ben al een paar keer aan het vissen geweest daar, die sisjes die ik vang zitten als het om het formaat gaat ook bij ons in de boerensloot.

Volgende keer maar eens wat meer verdiepen in de little big game vissen.

• Ton

Hallo Aart

Doen we we praten even bij als we daar zijn vanaf 7-7

Ton

• Ton

Hallo Henk

Bedankt maar weer voor de service ik heb de site bekeken en lijk me niet verkeerd even kijken hoe we eventueel in Safaga komen.?

Contacten genoeg.

Ton

• Henk (Safaga)

Dag Ton,

Graag gedaan.

Ik ben regelmatig in Safaga te vinden en dan komen er regelmatig mensen met een taxi vanuit Hurghada om hetzij te vissen of te duiken.

Met een taxi ben je er in ongeveer 45 minuten.

Henk

• joke

Hoi Arian,

als je dan binnenkort gaat vissen (aldaar) krijgen we natuurlijk hier wel een verslag over al die grote vissen die jullie gevangen hebben !!!

En geen sterke verhalen in “visserslatijn”, duidelijk bewijs plaatsen d.m.v. foto's, die je hier op prikbord kan plaatsen !!!! (ja, dat kan echt)

Zet je de visjes dan wel terug in de zee ????

Groetjes, doe je de groetjes ook aan je weet wel wie,

Joke.