prijzen egypte

• Ton

En dan parkeren bij K parking auto tot voor de deur uitladen en terug idem auto voor de deur inladen en rijden uit utrecht

• joke

wij boeken ook via duitse touroperator, dusseldorf is als alles mee zit een uurtje rijden, de meeste rijtijd is voor de 50 en 80 km. wegen. Als we op 21 maart gaan houden we 1.5 uur aan i.v.m. met maandagmorgen….( 9 uur daar zijn)

Je hoeft ook pas 2 uur van te voren daar te zijn en geen 3 uur zoals op Schiphol.

Als wij vanuit regio Nijmegen naar Amsterdam zouden moeten op een maandagmorgen zouden we 6 uur voor vertrek vliegtuig moeten vertrekken i.v.m. de file's richting Amsterdam, mooi niet dus.

Nijmegen zit op maandagmorgen altijd dicht, A73 knooppunt Ewijk én brug bij Ewijk en Heteren van hetzelfde…. krijg je Utrecht nog…

Parkeerplaats: overdekt met service van auto afhalen en terugbrengen voor vertrek-/aankomsthal 15 dagen inc. starttarief á 15 euro = 106 euro.

Zijn ook goedkopere plaatsen.

En ook nog eens een lekker ontbijtje op vliegveld á 4,95 p.p. inc koffie of thee. Kun je op Schiphol nog niet een broodje voor kopen.

Verder zijn in de meeste duitse vliegtuigen de drankjes en een maaltijd inclusief. In de Nederlandse moet je als je wat wilt alles zelf kopen. En bij Condor waar wij mee vliegen, vinden ze het heel gewoon dat je thee, water en sinaasappelsap, dus 3 dingen, bij een rondje drinken besteld, ze komen vaker rond met drinken.

Rondneuzen bij de duitse touroperators is de moeite waard,

joke.

• monica

Voor ons is schiphol dus maar drie kwartier rijden en omdat wij met egyptair vliegen, vliegen we overdag. Inchecken bij Egyptair gaat ook altijd heel vlot. Wij vinden dat prettig.

Bij egyptair zit alles in de prijs (eten en drinken) en het eten is nog redelijk ook.

Op schiphol nemen wij hooguit een bakkie koffie. Die zijn weliswaar prijzig maar dat nemen wij voor lief.

Wij nemen geen pakketreis omdat wij vaak ook vrienden in Cairo bezoeken. Dus vaak vliegen wij via Cairo met een binnenlandse vlucht naar Luxor.

Voor Hurghade en Sharm e.o. zijn de pakketreizen natuurlijk veel aantrekkelijker, maar dan nog zou ik via Schiphol vliegen, want mijn reis begint pas als ik in mijn vliegtuigstoel zit. (Ik ben altijd bang dat ik de datum of tijd fout heb en als ik door de douane ben weet ik tenminste dat alles goed is (:P).)

• brit

Hoi Joke,

Kun jij mij vertellen, welke duits touroperator dat is, en moet je dan bij n reisburo boeken, of kan het ook via het internet?

• Klaas

Er is maar een oplossing voor de hoge prijzen een paar maanden niet gaan.

Vorig jaar ben ik voor 365 euro pp in juni 8 dagen naar Taba geweest ,als je ziet wat ze hier nu voor vragen meer als het dubbele.

• zonnetje1966

kijk op holidaycheck.de staa ook op de sharm site bij : vakantebeoordelingen zoek hotel dat je wilt en het wijst zich vanzelf ook betalen kan via je bank wijst zich vanzelf en is zeer zeker de moeite waard Qua prijs!!

• marjoleincees@casema.nl

wij aan met 13 personen in juli vanaf a´dam en betalen 10041.00 komt op een 773 euries pp en dat voor 14 dagen all in in titanic , even goed zoeken en googelen en er is altijd wel iets te vinden