prijzen egypte

• kameleon

Wij vinden Egypte gezien andere landen op ene normale boeking (goedkoop) en zeker goed te doen.

En wat het eten betreft in alle keren dat we daar waren nooit tegen gevallen.

En anders zijn er zat mogelijk heden van Orange Cafe tot Mac Donalds en ook hier is alles goed te betalen.

toch een fijne vakantie

• zonnetje1966

sri lanka net zo duur/goedkoop als egypte ook all inclusive?? denk t niet..

wij hadden toen de ellende in egypte begon gekeken voor griekenland turkije en cyprus en dan uiteraard all in clusive maar mooi allemaal zeker 250 pp duurder!! zo duur is egypte niet hoor… en je kunt het net zo duur maken als je zelf wilt…

maar gelukkig kunnen we geewoon weer naar egypte (tu)

boek je via duitsland scheelt het ook nog in prijs helaas hebben wij al geboekt en kunnen niet meeer kosteloos annuleren maar op de duitse holiday check staat onze reis dus voor 300 euro goedkoper voor 2 pers… helaas maar volgend jaar ff beter kijken ;-)

• ina

we hebben het 2 jaar geleden mee gemaakt scheelde 1300 euro voor 2 personen goedkoper via duitsland al hoewel ik moet zeggen dat de prijzen in duitsland ook aardig gestegen zijn, zeker voor een losse vlucht.

• Lidwien61

Ik heb voor onze reis 5 april 2011, heel wat zitten uitpluizen. Voor ons was het meest praktisch om vanaf Amsterdam te vliegen. Via prijsvrij.nl en allinclusive.nl waren de prijsverschillen enorm goedkoper als dat je rechtstreeks bij de bekende reisorganisatie boekt! Bij ons scheelt het 100 euro, bij een andere reisorganisatie, zelfde datum, zelfde hotel, zelfde vlucht bijna 400 euro! Het loont zeker om de door jouw gewenste accommodatie bij de verschillende reisaanbieders te vergelijken.

Lidwien

• josschie

Wij gaan 2 april

via duitsland 600 euro goedkoper dan amsterdam

• Helena

josschie Schreef:

——————————————————-

> Wij gaan 2 april

> via duitsland 600 euro goedkoper dan amsterdam

Zelfde vliegmaatschappij en zelfde voorwaarden?

En hoe lang duurt de reis naar Duitsland en de kosten aan benzine en parkeren?

En is de afstand van jou woonplaats naar Amsterdam even ver dan naar Duitsland?

Wij komen smorgens terug om 03.45…..heb dan echt geen zin om van Duitsland naar mijn woonplaats te rijden…

Sommige mensen nemen (terecht)een vlucht in het buitenland,maar ze vergeten dat er heel veel rompslomp bij komt kijken……….

Men kijkt alleen naar de prijs…..

Mvg Alie

• Maaike

Wij betalen voor 11 dagen € 746,05

Dit is all incl. in Three Corners Ocean View El Gouna.

Ik vind toch echt dat dit niet duur is.

En we vertrekken gewoon vanaf A'dam

• monica

Wij vliegen ook altijd vanaf schiphol.

Wij wonen in de kop van Noord Holland en hebben voor het heen en weer rijden de vliegtaxi besteld (85 euro voor 2 personen).

Als we heen en weer rijden zijn we waarschijnlijk nog meer kwijt.

De reis zelf kost ons ongeveer 800 euro (2 personen) voor 14 dagen.

Daar komt dan nog wel de verblijfskosten (eten en drinken) bij.

Wij boeken onze vliegtickets los en boeken ook zelf ons hotel in luxor.

Bij de overnachting in het hotel betaal je per kamer en niet per persoon.

Wij piekeren er niet over om via duitsland of belgie te gaan.

Dat mag dan wel goedkoper zijn in geld, maar je hebt dan wel meer vakantiedagen nodig voor het heen en weer reizen. Nu vertrekken we om 11.30 en op de terugreis komen we 'smiddags om 15.00 weer aan op schiphol.

Voor mensen die dichtbij Duitsland en Belgie wonen begrijp ik heel goed dat zij via deze landen reizen. In dat geval zou ik het ook doen.

• bluediamond

Fijn zo,n bericht te lezen duhhhhhh

• nikki123

Wij boeken eigenlijk altijd via een duitse organisatie. Scheelt soms wel 200 euro per persoon of meer als je via NL boekt.

En als je met z'n 4e gaat, deel je de benzine kosten door 4 en het parkeergeld door 4. Dan is het echt goed te doen.

Parkeren voor 1 week kost je 50 euro en de benzine kosten ook misschien 50 (wij komen uit amersfoort, midden NL). Dus zou je totaal op een bedrag van 100 euro extra komen als je via Duitsland vliegt….dat is 25 euro pp….

Ieder zijn eigen keuze hoor! Maar als ik opweg in de auto zit naar Duitsland is het voor mij al vakantie!;-)