Visum Hurghada

• Henk (Safaga)

Dag,

Daar heb ik in het verleden ook al eens een keer een schrijnend geval over gehoord, vandaar mijn eerdere waarschuwing.

Maar gelukkig kende zij dit mogelijke probleem al en heeft ze de juiste papieren.

Henk

• mirandachelsea

Ik heb dus een keer hetzelfde probleem gehad bij de grens met Engeland. Mijn kind heeft ook nog de achternaam van mijn ex man, maar de gemeente adviseerde me toen om een geboorteuitreksel mee te nemen waarop duidelijk staat dat ik de moeder ben en tot nu toe heb ik geen problemen gehad.

• ina

er is een nieuw prikbord geopend heren http//modergooien.startpagina.nl

mischien iets voor jullie heren

• jvdvood

(tu)catharinab Schreef:

——————————————————-

> er is een nieuw prikbord geopend heren

> http//modergooien.startpagina.nl

> mischien iets voor jullie heren

(tu)(tu)(tu)(tu)

• doornroosje111

Hey Frans, jij bent wel begonnen met verwijten naar Henk, toen Henk een vriendelijk antwoord stuurde naar MIJ !

Henk, als ik jou was zou ik gewoon niet meer reageren als Frans jou aanvalt.

Verder wens ik mij in jullie discussie niet te mengen.

• ferry57

Verder wens ik mij in jullie discussie niet te mengen.

Muts,waarom reageer je er dan op????

• Henk (Safaga)

Dag,

Door deze overigens juiste opmerking, zul je zien dat ik er weer van wordt beschuldigd dat jij en ik dezelfde personen zijn.

Het zal me niet verbazen dat Snuf, de speurhond van hieronder binnen de kortste keren het bewijs weer heeft gevonden.

Dank je overigens voor je raad, ik was ook al niet meer van plan om op hem te reageren.

Een man die weigert categorisch, publiekelijk, te erkennen dat zijn ‘bronnen in Hurghada’ over mijn drankmisbruik alleen in zijn blijkbaar zieke brein zitten, is voor mij geen man, maar eerder een ziek persoon, waarmee je eigenlijk mededogen moet hebben.

Net als voor zijn vriendje Snuf hieronder, die alleen met scheldwoorden zijn zijn mening kenbaar kan maken.

Als ik jou was zou ik daar ook maar niet op reageren.

En dan wordt mij verweten dit prikbord niet serieus te nemen……

Groet,

Henk

• Frans

e

• doornroosje111

Ferry,

Omdat ik wou duidelijk maken dat Henk een antwoord naar MIJ stuurde… en omdat ik niet hou van mensen die anderen aanvallen.

• doornroosje111

Frans maakt er een gewoonte van om spijt te krijgen van zijn berichten, en wist ze dan… >:D<