Ik neem een vriendinnetje mee van mijn dochter. De mama vroeg of het niet beter is of zij op voorhand een visum gaat halen, hier in Belgie. Kan dat ? Is het een probleem om aan visum te geraken voor het meisje ? Ze is 11 jaar.
Dag,
Die mannen maakt het niets uit aan wie ze een visum verkopen, bovendien is het duurder om het nu al te kopen!
Waar ik me echter wel druk over zou maken, in jouw plaats, is of je wel zo'n jong kind van iemand anders mee mag nemen.
Heb je daar al navraag over gedaan? Ik zou overigens niet weten waar, misschien bij de ambassade of de Belgische autoriteiten?
Ik kan me zo voorstellen dat er een verklaring moet komen dat de ‘mama’ geen bezwaar heeft.
Per slot van rekening zouden ze het kunnen opvatten als een poging tot ontvoering o.i.d.
Groet,
Henk
Zoiets is héél simpel te regelen, door een formulier op het gemeentehuis af te halen, met een stempel van de gemeente erop. De ouders moeten dan een akkoord geven in het gemeentehuis zelf, zodat de handtekening onmiddellijk gewettigd is.
De papa van mijn kinderen moet al jaren op die manier toelating geven om mijn kinderen met mij te laten meegaan, ook al wonen ze officieel bij mij.
Dag Frans,
Inderdaad een mens is nooit te oud om te leren. En voor de verandering ben ik het een keertje met je eens.
De kennis die ik inmiddels heb opgedaan, na tientallen keren in Egypte te zijn geweest, dat en met wat ik heb gelezen op dit prikbord, deel ik graag met anderen. Zelfs aan jou toen je b.v. niet wist hoe je een streepje onder je naam moest krijgen of hoe ik mijn visum regel. Dat heb ik toen nog puntsgewijs voor je opgeschreven. En zo kan ik nog een paar voorbeelden noemen.
Als dank daarvoor beschuldig je mij dat ik, vanuit het niets, onder een andere naam reageer. Je beweert bovendien, zonder blikken of blozen, dat je bronnen hebt in Hurghada dat ik een drankmisbruik zou hebben. Iets wat een, en dat weet je heel goed, grove leugen is.
Jij moet ondertussen heel goed weten dat wat ik schrijf (ook) haal uit reacties die hier op het prikbord staan, die je zelf geschreven hebt!
Ik heb je daarvoor ook eens gewaarschuwd naar aanleiding van die ´leuke grapjes´ van jou en die habibi van je. Maar die boodschap is toen blijkbaar niet overgekomen
Dan vind ik het toch wel een grote gotspe om te veronderstellen dat jij, zoals jij dit doet, in je afsluitende zin hierboven, dit prikbord wel serieus zou nemen.
Het had je meer gesierd om nu eindelijk eens een antwoord te geven op de meermaals gestelde vraag om met redenen te komen waarom ik ineens onder een andere naam zou reageren en niet te vergeten je excuses, op dit prikbord, zou aanbieden voor jouw bewering dat je over bronnen in Hurghada beschikt dat ik aan een drankmisbruik lijd.
Groet,
Henk
Dag Frans,
En jij hebt het over ruis?
Het ontwijken van antwoorden op gestelde vragen geeft je ongelijk aan.
Sterker nog, je brengt weer nieuwe en ongefundeerde punten in, om je ongelijk te verdoezelen.
Dan moet ik helaas de conclusie trekken dat je dat je niet mans genoeg bent om dat te erkennen.
Groet,
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?