Eten in Hurghada

• Esther Muskens

Volgens mij ging deze topic toch echt over eten ?

Maar daar kan ik zeer weinig over teruglezen wat wel jammer is !

Als iedereen logisch nadenkt snapt men zelf ook wel dat medicijnen geen snoepjes zijn en dat je deze niet constant kunt / mag “eten”

• Ermo

Weet je al hoe die medicijnen heten?

• Esther Muskens

Ermo,

De diarree remmers zijn het eigen merk en de duurdere heten Immodium.

Het zijn groene capsules en hebben dezelfde werken er stond niet

echt duidelijk een merk op. Maar als je naar de apotheek gaat en je vraagt

om het eigen merk met dezelfde werking als Immodium weten ze daar voldoende. Het doosje kost € 1,95.

Succes

• Ermo

Dank je wel voor de informatie, we nemen ze wel mee maar hopen het niet nodig te hebben maar je weet maar nooit.

Groetjes

• cor (voodoodivers)

Sorry ik wil je vakantiepret niet bederven, maar Immodium helpt misschien goed in Europa, maar in Egypte zijn de bacterien wat sterker.

Ervaring (ruim 4 jaar in Hurghada) leert ons, dat het met immodium zeker 3 of 4 dagen (of langer) duurt voor je van de klachten af bent.

We hebben al vele klanten gehad met de “vloek van de Farao” zoals het hier genoemd wordt.

Tevens worden deze problemen veroorzaakt, omdat mensen het erg warm hebben en dan te koude drankjes nemen.

Succes en een fijne vakantie.

• Esther Muskens

Nou Cor, je verpest mijn vakantie niet door jou ervaring te vertellen. Daar is dit prikbord volgens mij voor bedoeld. Ik heb ze op dokters en apothekers advies gekocht dit moet voldoende zijn volgens hun. Ik denk dat dit per persoon verschillend is, maar mocht het zo zijn dat het niet werkt kunnen we in Hurghada altijd nog iets extra's halen.

• cor (voodoodivers)

Hallo Esther,

Is ook zeker mijn bedoeling niet. Hoop dat je helemaal niets nodig hebt, dat is veel beter.

Geef slechts weer wat ik weet en hoop dat een ander daar zijn voordeel mee kan doen.

Veel plezier,

Cor

• Esther Muskens

Cor,

Waar zitten jullie eigenlijk als duikschool en kun je via jullie ook een introductieduik maken en wat houdt dat in en wat zijn de kosten ?

Wij vertrekken op 27 juli voor 15 dagen en willen zeker een introductieduik maken of zijn er nog andere mogelijkheden van duiken als je nog geen ervaring hebt ?

Groetjes,

Esther

• Ermo

We hopen het allemaal niet nodig te hebben en als het wel zo is dan kunnen ze ons daar toch verder helpen. Zij weten daar dan wel de middelen voor.