beetje moeizaam!!

• Rubberen Robby

Dat zie jij heel goed!!

• rene

't is verboden, maar wel een rare wet: de bezoeker is niet strafbaar, die moet getuigen in de rechtbank dat ie 'm er voor geld in heeft gestoken.

• Rubberen Robby

Heb ook veel respect voor andermans cultuur,meer dan menig moslim hier in Nederland.

• essie

Het is dan wel verboden!!!!!!

Maar het gebeurd ook daar hoor.

Alleen wordt het niet echt heel publiekelijk gemaakt.

Wat betreft die bordeel sorry hoor maar vind het een beetje belachelijk,maar dat is mijn mening.

• Gipsy

shit, was je me net voor.

nou pas maar op, de concurrentie is moordend hoor!!

Maar ik ben sportief en wens je veel plezier met het maandelijkse binnenhalen van de buit.

• Frans

Kom op zeg waar is nu de tolerantie hier in Nederland, gaan wij een beetje moeilijk doen over iemand die een bordeel begint in Egypte. Straks gaan we net als de amerikanen het land binnenvallen, ons grote Nederland, Straks zijn er nog gifbommen in dat bordeel. Zijn ook bij een moslim tandarts geweest, nou tjonge jonge die had een respect voor mijn vriendin zeg, vrij vertaald of ze maar ff haar bek wilde houden, alleen die smoel open om geld binnen te halen. En denkt nu iedereen dat ze daar zelf zoveel respect hebben voor hun eigen religie, ja als het hen zo uit komt, net als hier in Nederland. Weet waar het is dus we gaan volgende week ff kijken, wel met mijn vriendin. Of heeft zij er niets aan RR?

Groetjes, Frans

• Joleke

tolerantie? Huh..ik zit in Egypte hoor, en jij praat over respect en tolerantie maar dat is een heel andere discussie hoor, Frans. Ik begrijp wel wat je schrijft,

Ik had voorheen altijd respect voor iedereen. Nu ben ik hier al een tijdje en is er toch een en ander verandert…snap je.

Maar goed, ik mier er niet langer over, ik geloof RR niet + het is errug..en errug dom om zijn plan hier openbaar op het prikbord te gooien.

Renee, weet wel wat ik bedoel, heb er al eens iets over gesuggereert.

Jol(eke)

• rene

't zal robberen rubby maar gebeuren.. op vakantie naar egypte en de douanier zegt: sorry, ga maar weer terug, je brengt ons land in diskrediet met je geintjes.

is 't nog niet gelukt om je naam weer aan te passen?

• Frans

Begrijp wat je bedoelt Jol, maar af en toe wordt ik wel eens ziek van mensen die mij wijs willen maken dat wij maar respect moeten hebben voor onze Egyptische vrienden, best maar wel tot zover. Er mag ook genoemd worden dat zij eigenlijk totaal GEEN respect hebben voor ons en ons alleen zien als broodwinning af weekend lover. Laat staan dat de man daar respect heeft voor zijn vrouw en vrouwen in het algemeen, dus kom op en hou eens op met dat gezeur over een beetje respect tonen voor hun cultuur, ook goed maar ZEKER tot zover, het moet niet van een kant komen. En een beetje een uitdagend onderwerp hier op PB, HEERLIJK.

Groetjes, Frans

• Joleke

Och, joleke is ook wel leuk toch?

Zal wel eens kijken.

gr, Jol