OPENING

• ferry`

Wel jammer,want dat is de dag dat wij terug vliegen.

• Frans

Oeps is waar ook, nou ja misschien heeft Alexander de bitterballen wel iets eerder voor ons klaar???????

Groet, Frans.

• alexander

Zoals het er nu uit ziet ga ik een week eerder open,heb nu alle papieren binnen en een werknemer aangenomen

• happygirl

hallo Alexander,

das nog eens fijn nieuws…..wij gaan niet all inclusief dus fijn om te weten waar we een broodje kaas kunnen halen haha. neem aan dat we van jou spul niet ziek gaan worden ;-)

Ik zal het hotel waar je zit opschrijven…ligt het aan het strand en hoe herkennen we je tentje???

• Frans

Elke taxi chaufeur kent Hor palace, dus moet geen probleem zijn. En niet te veel betalen voor de taxi, een busje op die afstand is 1 pond.

Succes

• g

Hallo Alexander,

Wat voor vlees zit er in je produkten?

• alexander

gebruik hetzelde vlees als wat hier wordt verwerkt,maar voor de Egyptenaren gebruik ik kamelenvlees.

• Frans

Dat wil ik volgende week ook proeven, als je tenminste een week eerder open bent?

Maar maak jij je producten zoals krokketen en frikadellen etc. allemaal zelf dan? Maar daar praten we de volgende week wel over, want ik heb nog meer vragen. Weet je de tijd en exacte datum al wanneer je open gaat? lijkt mij wel leuk om er dan bij te zijn.

Groetjes, Frans.

• alexander

De fricandellen en kroketten komen uit Nederland denk dezelfde als waar jij ze haalt.De opening is op 10 juni heb dat speciaal gedaan omdat dan het nederlandse elftal,zijn eerste wedstrijd speelt.En heb mijn zaak de toepasselijke naam gegeven ORANJE.

• Frans

AAAAA kunnen we dus voetbal bij jou kijken????

En zet je de stella ook koud dan???