OPENING

• Alexander

Op 15 juni ga ik een broodjeszaak openen en wel tegenover Hogada Palace.Ga voornamelijk als een echte nederlandse broodjeszaak beginnen met o.a kroketten,fricandellen,oude kaas en snert en div andere lekkere dingen.Hoop dat iedereen die in Hurgada is mijn een bezoekje komt brengen.

• Frans

kom wel even met je kletsen als we er zijn, ben heel benieuwd hoe je het een en ander aangepakt heb. Misschien wordt ik wel een collega van je.

Succes met je opening en zie je, Frans

• Loona

Heerlijk! Je hebt ook bruin brood in de verkoop…?ECHT bruin brood grof volkoren etc? Je hebt nu al een vaste klant! fieuwww eindelijk kan ik eten in Egypte…

• Loona

Nu je toch op z'n Nederlands bezig bent in Egypte doe me dan een plezier en zorg ook voor ECHTE slagroom (niet die vieze boterprut die ze daar hebben…brrrr) en bij slagroom hoort appeltaart…boschebol is ook goed;-)

Een vriend van mij is een Nederlands ontbijt&lunch café begonnen in Cairo, loopt goed! met name dankzij de bitterballen…wie lust die nou niet;-)

• Petr@

“Hogada Palace”……….. WAAR ligt dat?

• Alexander

sorry,moet natuurlijk Horgada zijn

• Alexander

van de zenuwen zeg ik het weer fout,Hurgada ,heb trouwens ook echte bitterballen en knoflook

• Frans

ok nog een keer dan hurghada palace, beter bekend als hor palace

• Jol

Gefeliciteerd Alexander!!!

Hier ben ik blij mee, als krokettenfan!

Ik word vaste klant!

Jol

• Jol

O, ja, Alexander, als je mij even mailt dan maak ik reclame voor je. Ik heb zelf sites maar da mag ik hier nie zegge.

Jol