rosse buuirt

• ferry`

gevangenis?? haha is nergens voor nodig,politie is gek op euro's!!

• Frans

Wel in je rol blijven rubberen robbie whahaha. Maar goed dat heb ik in Irak opgezet, heeft niet lang geduurd was zo,n oen die zijn gordel in een hoek smeet, ja en toen was het gebeurt.

• noetisis

en wat als alle euries op zijn bwhahahaha dat de politie gek op euries is dat weet iedereen lol och wat hou ik toch van mijn beroep lol

• Loona

Tja en die bloedvlekken zijn er nog moeilijk uit te krijgen dan die andere vlekken;-)

• Frans

Tja het is wat. Trouwens Loona nog bedankt voor de informatie, echt top dat je het even voor mij uitgezocht hebt. Topper.

Groet, Frans

• Gipsy

bedoel je die informatie van het gebrek aan ondergoed onder de burka, Frans? ;)

• Frans

Whahaha nee Gipsy info over trouwen in egypte, en wat je allemaal moet regelen. Trouwen ben wel benieuwd of er ondergoed onder gedragen wordt? Als wij erin lopen wel maar goed ik ben ook zo preuts als ik weet niet wat.

• Gipsy

trouwen in een rosse buurt in Egypte, dat wordt vast een uniek bruiloftsfeest……..

Maar verder hou je het hopelijk wel netjes?

Wat eronder zit weet jij natuurlijk niet, dat soort zaken is voorbehouden aan de huwelijksnacht. Je begrijpt toch wel dat jij dus nog ff moet wachten om dat te ontdekken?

• rene

hoe werkt dat eigenlijk: you may now kiss the ehm…burka

• Frans

Tjemig gipsy, niet zo ver direct, en trouwens wachten hebben mijn vriendin en ik al lang genoeg op elkaar duzzzzzzzzz. Wij trouwen dan maar iets minder uniek ok?

groet, Frans