rosse buuirt

• Loona

Tuurlijk hebben ze ook “dames” in Egypte. Er zijn diverse appartementen in down town waar deze dames op verzoek naartoe komen.

Kom nou zeg, De rossebuurt in A'dam is niks vergeleken met wat er in Egypte is en het is nog goedkoper ook!

De “heren” daar worden ook ingewijd voordat ze het huwelijk in gaan en daarna om “dingen” bij te leren!

De meeste dames komen uit Sudaan of Rusland (uiteraard), Egyptische dames zijn er ook op verzoek, echter zit hier wel vaak een naar verhaal achter. Maarja daar hoef je geen last van te hebben als “bezig” bent!

Dus ik zou zeggen Veel Plezier!

• Frans

Ach en de buikdanseressen hebben ook een reputatie hoog te houden, toch?????

• Loona

Uiteraard, maar die werken niet zelfstandig…die hebben een “tussenpersoon”

• Loona

In Egypte is dit het oudste gebruik dat er bestaat! (overigens niet alleen in Egypte)Het staat zelf op diverse tempels, en wat dacht je van de “sexgodinnen” slaven en etc.

• claudia

Dat is wel een aantal jaartjes terug! Sindsdien zijn er toch wel wat dingen veranderd in Egypte.

Ook al gebeurd het achter gesloten deuren, een rosse buurt zoals in Amsterdam zal daar toch echt niet komen.

• Loona

En toch is ie er echt! Welliswaar niet achter de ramen maar de dames draaien graag om en om een pirowetjein in een appartement ….

• rubberen robby

Geloof me ik ga zorgen dat er een soort van wallen als in Ada'm ook in Hurgada komt,heb dit ook opgezet in Iran.

• rene

geloof je het zelf? hou op met die onzin, zeg. 't is daar zelfs verboden om zonder hoofddoek te lopen.

• Loona

Maar onder die Burka dragen de dames geen ondergoed;-)

• noetisis

Ik wens je veel sux6 denk dat je binnen een dag acher de tralies vertoeft.