Registreren op het nieuwe forum

  • Huub

    Hallo, Daharss.

    Ik kan je problemen helemaal begrijpen, maar nog ik, Peter, Herman of wie dan ook kunnen hier iets aan doen.

    Het enige wat op dit moment gedaan kan worden is alle klachten dundellen zodat Herman sterk staat bij de server.

    Je zet nu in het topic van Herman : Klachten topic nieuw prikbord/gastenboek wat je ervan vind, doe je klachten omschrijven en onderbouwen en zet dit als een klacht in het topic: Klachten topic nieuw prikbord/gastenboek.

    Groet, Huub.

    P.s. ook al komt een en dezelfde klacht 20 x voor in dat topic meld dit dan, hoe vaker hoe sterker.

    En dit geld voor iedereen wat problemen heeft met inloggen of wat voor klacht dan ook.

  • daharss@gmail.com

    Hi Huub,dat weet ik ook wel dat nog jij ,onze beheerder Hermann,onze jongen ondernemer Peter,de bezoekers er wat aan kunnen doen. De oplossing ligt bij de verantwoordelijken. Maar die hoor je helemaal niet en wie zijn dat in allahs naam? Het lijken wel Kafkaanse situaties. Mijn klachten en opmerkingen zijn inmiddels genoeg bekend hier. Ook bij onze beheerder Hermann,dus ik ga dat niet allemaal herhalen. Straks krijg ik nog op mijn bordje dat ik in herhaling verval of hier te veel ben. Groet Daharss.

  • Peter Overeem

    Hallo Daharss,

    Aangezien jij ervan overtuigd bent al meerdere malen doorgegeven te hebben wat er mis is met het nieuwe forum, hier een opsomming van wat je hebt aangegeven tot nu toe.

    Saai

    Een gedrocht

    Layout deugt niet

    Niet aangenaam

    Oogt niet

    Niet aantrekkelijk

    Niet uitnodigend

    Niet overzichtelijk

    Je meeste bevindingen gaan over de layout, aangezien dit een proef is waarbij normaal de code achter de website getest wordt en het niet zo zeer gaat om een visuele ervaring staat er weinig tussen je opmerkingen waar een webbeheerder iets mee kan. Normaal wordt er bij een test niet echt aan de opmaak gewerkt, maar meer aan de functionaliteit, opmaak is simpel en hoeft niet voor getest te worden. 6 van je opmerkingen hebben te maken met “hoe ziet het er uit” wat met een paar banners, plaatjes en links al opgelost is. Eigenlijk de enige opmerking waar iemand wat mee zou kunnen is jou bemerking dat het niet overzichtelijk is. Beschrijf daarom wat je bedoeld met niet overzichtelijk, en geef voorbeelden hoe het beter zou kunnen en natuurlijk in de topic die Hermann daarvoor heeft gemaakt hier -> Plaats voor ideeen

  • daharss@gmail.com

    Beste Peter, ik vind het jammer dat je niet inhoudelijk op mijn reactie en mijn “kritiek” op jou ingaat. In plaats daarvan maak je omtrekkende bewegingen door op een topic van enige tijd geleden terug te komen met “grapjes”. Als jij 0 reacties op een goed verzorgde advertentie van jezelf met foto krijgt,dan kun je je afvragen of er misschien een oorzaak bij jou of je toko ligt. Ik noem maar wat. Ik zou dat tenminste wel doen. Maar daar hoor ik je niet over. Zelfonderzoek en zelfkritiek is je blijkbaar vreemd.

    En dan kom je nu met een lijst van opmerkingen die ik gemaakt heb. Deze lijst klopt,maar je trekt hem uit zijn context.

    Van de technische kant weet ik niets dus daar kan ik mijn bijdrage niet over leveren. Over layout wel wat zij het zeer bescheiden. Het is simpel. Als de nieuwe site er al uit zou zien zoals jij je advertentie hebt gemaakt,dan zijn we al een heel eind. Met overzichtelijk bedoel ik o.a. hier zie je meteen visum staan,als daar je interesse naar uitgaat. Op de nieuwe site moet je als het ware eerst zoekmachines inschakelen.

    Verder valt mij op,ik kan er niets aan doen maar toch een persoonlijke noot. Je toonzetting komt mij nogal schoolmeesterachtig. over. Maar goed dat kan: je ben tenslotte duikinstructeur.

    Hermann zal het hier mee moeten doen,anders kun jij hem vast mijn klachten en opmerkingen doorgeven. Laat ik nu eens een ander-jou dus-voor een eventueel karretje spannen. Groet Daharss.

  • Peter Overeem

    Graag een herhaling van jou “kritiek” op mij, dan zal ik reageren, ik heb echt geen idee waar je het over hebt.

  • daharss@gmail.com

    Beste peter,ik zou zeggen lees mij en lees mij nog eens. Het mag ook 3 keer zijn. Hopelijk begint mijn “kritiek” dan bij je te dagen. Ik stop met deze discussie c.q. gedachtenwisseling. Het wordt anders een gebed zonder end. Groet Daharss.

  • Henk (Safaga)

    Dag Peter,

    Het is mij inmiddels ook gelukt, dank zij jouw opmerking m.b.t. de speciale tekens, om me op dat nieuwe prikbord te registreren.

    Het liggende streepje dat ik gebruikte tussen Henk en Safaga heb ik later (in profiel bewerken) veranderd in Henk (Safaga).

    Bedankt.

    Henk