ervaringen nijlcruise

  • de badmuts

    Wie kan mij iets vertellen over de nijlcruise. Het lijkt me erg leuk om dit eens te doen. Wie kan mij vertellen over de ervaringen? Eten, bemanning etc.

  • Paul

    Er zijn zoveel schepen, dat een review over de bemanning en het eten haast onmogelijk is,

    Jaren geleden zat een vierdaagse nijlcruise in ons programma.

    Het was echt een hoogtepunt van onze vakantie.

    Maar de ene boot is natuurlijk de andere niet…

    Groetjes,

    Paul

  • Peter Overeem

    Goed punt Paul, ik heb zelf nooit een nijlcruise gedaan (behalve dan met m'n auto er langs (:P) Zou ik dit wel willen doen dan zou ik beginnen met uit te zoeken op welke boot ik zou zitten, vervolgens kan je dan op Tripadvisor vast wel een review vinden van die boot. Let ook op in welke tijd van het jaar je dit gaat doen, in de zomer is het heel warm in het binnenland. Deze cruises gaan vooral om het bezoeken van tempels en oudheden, en dat wordt een stuk minder leuk bij 40-45 graden.

  • de badmuts

    Dank jullie wel voor de info. Ik weet het al, beter ga ik bij Aart aan de boulevard zitten, gezellig aan de wijn. Exit nijlcruise. Snorkelen aan het strand enzo lijkt me een veel beter plan.

    Groet, Ton

  • JolandaH

    Ik heb n paar jaar geleden de nijlcruise in november gedaan. Van luxor naar aswan vv.

    Wij hebben ontzettend gelachen, veel gezien, lekker en gezellig gegeten. Maar idd de ene boot is de andere niet.