Beste Peter, ik vind het jammer dat je niet inhoudelijk op mijn reactie en mijn “kritiek” op jou ingaat. In plaats daarvan maak je omtrekkende bewegingen door op een topic van enige tijd geleden terug te komen met “grapjes”. Als jij 0 reacties op een goed verzorgde advertentie van jezelf met foto krijgt,dan kun je je afvragen of er misschien een oorzaak bij jou of je toko ligt. Ik noem maar wat. Ik zou dat tenminste wel doen. Maar daar hoor ik je niet over. Zelfonderzoek en zelfkritiek is je blijkbaar vreemd.
En dan kom je nu met een lijst van opmerkingen die ik gemaakt heb. Deze lijst klopt,maar je trekt hem uit zijn context.
Van de technische kant weet ik niets dus daar kan ik mijn bijdrage niet over leveren. Over layout wel wat zij het zeer bescheiden. Het is simpel. Als de nieuwe site er al uit zou zien zoals jij je advertentie hebt gemaakt,dan zijn we al een heel eind. Met overzichtelijk bedoel ik o.a. hier zie je meteen visum staan,als daar je interesse naar uitgaat. Op de nieuwe site moet je als het ware eerst zoekmachines inschakelen.
Verder valt mij op,ik kan er niets aan doen maar toch een persoonlijke noot. Je toonzetting komt mij nogal schoolmeesterachtig. over. Maar goed dat kan: je ben tenslotte duikinstructeur.
Hermann zal het hier mee moeten doen,anders kun jij hem vast mijn klachten en opmerkingen doorgeven. Laat ik nu eens een ander-jou dus-voor een eventueel karretje spannen. Groet Daharss.