Hallo Allemaal,
De laatste tijd is het duidelijk geworden dat veel mensen problemen hebben om in te loggen op het nieuwe forum, om te bepalen of er echt een probleem is met de procedure geef ik hier een uitleg. Probeer het dus nog een keer met deze uitleg, en lukt het niet schrijf dan even goed op welke foutmelding je krijgt, dan kan ik je verder helpen. Met de melding “het lukt niet” kan ik niet zo veel.
Ten eerste is het belangrijk te weten dat je login naam/wachtwoord van het oude forum hier niet werkt, je kan dus niet via “inloggen” op dit nieuwe forum komen, je zal je eerst moeten registreren.
Klik daarvoor op “Registreren”
Het volgende scherm zal openen:
Vul alle gegevens in en zorg er voor dat je de Capcha (nummer om spam te voorkomen) goed invult. Daarna klik je op de knop “registreren”
Je krijgt dan deze melding:
Vervolgens open je je email programma en opent de mail van Startpagina, klik daar op de link.
Waarna je deze melding krijgt
Hierna kan je inloggen met je nieuwe gebruikersnaam, vanaf nu dus op “inloggen” klikken en niet meer op “registreren”
De Capcha kan soms erg moeilijk leesbaar zijn, even op verversen klikken en je krijgt nieuwe nummers die waarschijnlijk wel leesbaar zijn.