Anarchie

  • de badmuts

    Alhoewel ik zelf geen problemen heb met het inloggen op de nieuwe site, lijkt het toch een probleem voor velen van ons. Zoals Herman al had gezegd, dit is een test. Misschien moeten we wel denken dat de test niet geslaagd is en gewoon dus op de oude startpagina blijven. Niet om de boel op te fokken, maar zullen we gewoon niet met zijn allen de accounts bij de nieuwe site opheffen en gewoon hier blijven. Test mislukt en helaas, maar het is niet anders. Welke sites voeren trouwens ook de nieuwe opzet uit?

    Kortom: We gaan niet als schapen achter elkaar aanlopen, maar blijven gewoon hier. (is het trouwens mogelijk om je account op de nieuwe site te cancellen. Denk het niet)

    Groet,Ton

  • daharss@gmail.com

    Hi,de badmuts. Nou anarchie zou ik het niet willen noemen. Eerder burgelijke ongehoorzaamheid. Maar met je betoog ben ik het wel eens. Ook met je middel. Gewoon hier blijven. Ik heb het ook al meerdere keren gezegd: je oude vertrouwde lekker zittende en lopende schoenen pas wegdoen als je een goed alternatief op het oog hebt.

    Even terugkomend op anarchie. In Egypte is Sisi,zoals te verwachten was,gekozen tot de nieuwe president. En dat zonder anarchie. De oppositie media op zwart gezet,de moslimbroederschap verboden,evenals de demonstraties. En dat allemaal omdat het volk het wil. Althans volgens Sisi. Slaap zacht mijnheer de president. Groet Daharss.